CONTACT CENTER

Şimdi ve gelecekte esnek bir yapı.

İşinizde işbirliğini bir üst seviyeye taşımak için Microsoft Crm ya da Salesforce.com gibi çağrı merkezi uygulamalarınızı AVAYA ile entegre edin.  AVAYA onaylı 300’ü aşkın üçüncü parti uygulamalar ile uyumludur. AVAYA ayrıca size farklı teknolojilerden birini (çağrı, sms, mail, faks ya da herhangi kombinasyonu) seçme rahatlığını sunmaktadır, böylece iletişim araçları ihtiyaçlarınız ve bütçeniz için doğru altyapıyı seçebilirsiniz.

Çağrı merkezi özelliklerinde yenilik.

AVAYA, ofisinizin üretkenliğini azamiye çıkarma ve karlılığı arttırmaya yardımcı olması için ihtiyaç duyduğu özelliklere zaten sahiptir. Çağrı ve geliştirilmiş mobiliteden SIP trunking, otomatik çağrı dağıtımı (ACD), çağrı kaydı ve gelişmiş çağrı merkezi raporlama işlemlerine kadar, AVAYA ihtiyaç duyduğunuz yerde ve zamanda ihtiyaç duyduğunuz özellikleri sunmaktadır.

• Çağrı merkezi analizi ve raporlama

• Şifre korumalı çağrı kaydı ve arama, tekrar oynatma ve arşivleme

• İnteraktif sesli yanıt

• PC Wallboard/Bilgisayar panosu

• Alarm bildirimleri

Müşteri Hizmetleri Temsilcisi

Akıllı çağrı yönlendirme, temsilcilerin kişiselleştirilmiş hizmet sunmalarına yardımcı olur.

Müşteri Hizmetleri Yöneticisi

Gerçek zamanlı çağrı durumu ile uyarlanabilir raporlar etkin ve verimli çağrı merkezleri kurmanıza yardımcı olur.

Tarih : 25 Ekim 2018

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Artpro Uzmanı Şimdi Online
Mesaj Gönder
Bu site, size daha iyi bir tarama deneyimi sunmak için çerezler kullanmaktadır. Bu web sitesinde gezinerek, çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.

ÇAĞRI MERKEZİ SİSTEMLERİ

Çağrı Merkezi ve İletişim Sistemleri hakkında farklılığımızı deneyimlemek ister misiniz? Hemen bir Artpro Uzmanı ile görüşmeye başlayın!