Günümüz iletişim dünyasında, her iş kolunda, Inbound Çağrı Merkezi Müşteri İlişkileri Yönetimi’nde lider bir role sahiptir.
Müşteriler Çağrı Merkezleri aracılığıyla;
Satın almak,
Satın almak istedikleri ürün veya hizmet hakkında bilgi almak,
Satın aldıkları hizmet / ürün için bir şikayeti veya talebi belirtmek istiyorlar
Inbound Çağrı Merkezi’nin Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati Sağlamadaki Rolü
Inbound Çağrı Merkezleri, firmalar için dış dünyaya açılan pencerelerdir. Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati sağlanmasında önemli bir rol oynamaktadır. Bu nedenle, Inbound Çağrı Merkezinin hizmet kalitesi, firmaların sunduğu ürün veya hizmetin kalitesi kadar önemlidir
Inbound Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Paketi Özellikleri
Firmaların müşterilerine mükemmel Çağrı Merkezi deneyimi sağlamalarına yardımcı olmak için Inbound Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Paketi ile aşağıdaki özellikleri sunuyoruz:
Web tabanlı Çağrı Merkezi arayüzü ile kolay erişilebilirlik
Lokasyon bağımsız çalışma esnekliği.
Entegre Webphone ile Tek Ekranda Çağrı Yönetimi
Yönetimi kolaylaştırmak için alarm e-mailleri
Müşteri Temsilcisi aktivite yönetimi ve raporlama
Manuel giden aramaları yönetme
Çağrı sürecini izleme, bekleyen çağrıları raporlama ve detaylandırma
Genişletilmiş entegrasyon özellikleri sayesinde yazılımı tek bir ekranda kullanma
Durum panelini kullanarak arama trafiğini anında kontrol etme
Ses Kayıtları ve Ses Analizi
IVR Özellikleri
Temel PBX Özellikleri ve 500 IP Telefon Abonesi lisansı dahil
3. Parti Yazılımları ve Gömülü Tegsoft CRM Özellikleri İçin Entegrasyonlar
Inbound Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Paketi, gömülü Tegsoft CRM ile kontak iletişimini yönetmenizi sağladığı gibi 3.parti Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) yazılımınız için gelişmiş entegrasyon modellerini de içerir.
Tegsoft CRM müşterilerin aşağıdaki işlemleri yapmalarına olanak sağlar:
Entegre ve yapılandırılmış CRM
Arayan kimliği özelliği ile müşteri memnuniyetini arttırma fırsatı
Projeleri veya Müşterileri gruplandırarak yönetme
Müşteri odaklı, özel karşılama ve kuyruk yönetimi (VIP Müşteri Özelliği)
Müşterinin arama geçmişine erişim
Müşteri için belirlenmiş aktiviteler oluşturma
Anket tanımlama ve yürütme
Inbound Çağrı Merkezi Temsilcisi Paketi ile sağladığımız özelliklerin yanı sıra; Tegsoft İletişim Platformu altyapısı ile aşağıdaki özellikleri de sağlıyoruz:
1 Müşteri Temsilcisi’nden 100’lercesine kolayca ölçekleme