Tegsoft Blended

Kategori :

Bu Ürüne Profesyonel Destek Verilmektedir.

7/24 Destek Alabileceğinizi Biliyor Musunuz?

Destek Sistemine Giriş

Sadece 1 dakikanızı ayırarak destek formunu doldurun.
Destek Alın

Ürün Kategorileri

Blended Çağrı Merkezi Hizmetleri 
Blended Çağrı Merkezi, hem Müşteri Hizmetleri hem de Pazarlama Kanalı olarak önemli bir role sahiptir. Çağrı Merkezleri, müşteri ilişkileri yönetimi, satış ve pazarlama işlemlerini destekleme, müşterileri bilgilendirmek ve ihtiyaçlarını belirlemek için araştırma kampanyaları yapmak, zaman ve maliyet yönetimi konularında uzmandır.

Müşteriler, Çağrı Merkezleri aracılığıyla;
  • Satın almak,
  • Satın almak istedikleri bir ürün veya hizmet hakkında bilgi almak,
  • Satın aldıkları hizmet / ürün hakkında şikayet veya talep belirtmek istiyorlar.
Firmalar otomatik arama kampanyalarını
  •  Yeni ürünler ve / veya hizmetler hakkında bilgi vermek,
  • Geri bildirim toplamak için Müşteri Memnuniyeti anketleri yapmak,
  • Müşteriler için kişiselleştirilmiş çağrı kampanyaları başlatmak,
  • Müşteri bilgilerini yönetmek, borçları hatırlatmak için tercih ediyor.

Açıklama

Müşteriler Çağrı Merkezi’ni aradıklarında, talepleri veya şikayetleri hakkında en kısa sürede bilgi almayı beklemekteler. Müşteri Temsilcisi ile konuşmadan, self-servis tarafından işlemlerini olabildiğince hızlı yapmak istiyorlar.

 
Otomatik arama kampanyaları, Müşteri Temsilcileri (Katılımcı) veya IVR (katılımsız) aracılığıyla gerçekleştirilebilir. Kampanyanın yapısına bağlı olarak, Blended Çağrı Merkezi’nin maksimum verimlilikle çalışması için üç farklı arama yöntemi kullanılabilir.
 
Preview Dialer: Bu yöntemde kontak bilgisi, yüklenen kampanya datasından otomatik olarak seçilerek Müşteri Temsilcisi ekranında görüntülenir. Dış Arama, Müşteri Temsilcisi tarafından istediği anda manuel olarak başlatılır.
 
Progressive Dialer: Kampanya verilerinde bulunan müşteri bilgileri, Müşteri Temsilcisi ekranında otomatik olarak açılır ve dış arama sistem tarafından otomatik olarak başlatılır.
 
Predictive Dialer: Dış aramaların erişim oranları, yeni çağrıları başlatmak için analiz edilir. İstatistiklere göre çağrı adedi belirlenerek Dış Arama otomatik olarak başlatılır ve Müşteri Temsilcileri’ne atanır.
 

Firmalar Çağrı Merkezi Yönetimi aracılığıyla;

  • Çağrı işlemlerini en hızlı şekilde bir ekranda yürütmek,
  • Çağrı sırasında müşterinin her bilgisini, kurum için kullandıkları diğer yazılımları entegre ederek kullanmak,
  • Çağrı trafiğini geçici olarak takip edebilme ve analiz edebilmeyi bekliyorlar.
 
Firmaların müşterilerine mükemmel Çağrı Merkezi deneyimi sunmalarına yardımcı olmak için Blended Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Paketi ile aşağıdaki özellikleri sunuyoruz:
  • Web Tabanlı Çağrı Merkezi arayüzü ile kolay erişilebilirlik
  • Lokasyon bağımsız çalışma esnekliği
  • Entegre Webphone ile Tek Ekranda Çağrı Yönetimi
  • Yönetimi kolaylaştırmak için alarm E-mailleri
  • Müşteri Temsilcisi aktivite yönetimi ve raporlama
  • Kuyruk yönetimi ve raporlama
  • Manuel giden aramaları yönetme
  • Dış Arama kampanya yönetimi ve raporlama
  • Verileri bir Excel dosyasından veya bir Web Hizmeti aracılığıyla dinamik olarak yükleme
Blended Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Paketi, gömülü Tegsoft CRM ile kontak iletişimini yönetmenizi sağladığı gibi 3.parti Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) yazılımınız için gelişmiş entegrasyon modellerini de içerir.

Tegsoft CRM müşterilerin aşağıdaki işlemleri yapmalarına olanak sağlar:

  • Entegre ve yapılandırılmış CRM
  • Arayan kimliği özelliği ile müşteri memnuniyetini arttırma fırsatı
  • Projeleri veya Müşterileri gruplandırarak yönetme
  • Müşteri odaklı, uzmanlaşmış çağrı kampanyaları
  • Müşterinin arama geçmişine erişim
  • Müşteri için belirlenmiş aktiviteler oluşturma
  • Anket tanımlama ve yürütme
Blended Çağrı Merkezi Temsilcisi Paketi ile sağladığımız özelliklerin yanı sıra; Tegsoft İletişim Platformu altyapısı ile aşağıdaki özellikleri de sağlıyoruz:
  • 1 Müşteri Temsilcisi’nden 100’lercesine kolayca ölçekleme
  • Hızlı kuruluma
  • Uzaktan erişim ve yönetim seçenekleri

Sizi Arayalım

Share on linkedin
Share on twitter
Share on facebook
Share on pinterest
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on print