
444 Sip
Günümüz çağrı merkezlerinin en popüler numaraları 444 hatlarıdır. Ancak birçok firma bu hatları alma konusunda karar verirken yetersiz bilgi yüzünden ne yapacağını bilememektedir. Bu konuda
Günümüz çağrı merkezlerinin en popüler numaraları 444 hatlarıdır. Ancak birçok firma bu hatları alma konusunda karar verirken yetersiz bilgi yüzünden ne yapacağını bilememektedir. Bu konuda
2020’de bir dizi yeni eğilim ortaya çıktı ve iletişim merkezleri, 2021’e kadar devam eden ve daha da ilerlemek isteyen sorunlara bilgi, rehberlik ve çözümlere ihtiyaç
Call center olarak adlandırılan çağrı merkezleri firmaların vazgeçilmez bir parçası haline gelmiştir. Özellikle Teknolojinin son sistemlerini kullanılan çağrı merkezlerinde satış, dağıtım ve pazarlama, müşteri iletişim
Günümüzde, internet kullanımının giderek yaygınlaşması ile ip telefon nedir çok sık araştırılmaya başlandı. Bu sorunun cevabı çok karmaşık gibi görünse de, aslında çok basittir. Ip
Sanal PBX ( PBX olarak da bilinir), kişisel veya iş amaçlı iletişim ihtiyaçlarını karşılamayı amaçlayan bir dizi hizmettir. Sanal Santral, normal bir telefon santrali ile
Bir şirketin gelirini artırmak için yapabileceği birçok yöntem vardır, ancak hiçbiri iyi bir müşteri deneyimi (veya kısaca CX) sağlamaktan daha önemli değildir. Aslında, alıcıların %86’sı
Çağrı merkezleri; değişen müşteri beklentilerini anlamak ve karşılamak, müşteri sadakatini yaratmak, sürdürülebilir ve geliştirilebilir ürün/hizmetleri tasarlamak konularında, marka ve kurumların bulundukları sektörlerde rekabet edebilmeleri, karlılığı
Temel IVR Yapısı Temel IVR yapısı, karşılama anonsu ile çağrının karşılanması, tuşlamalara göre çağrının yönlendirilmesi gibi temel özellikleri içermektedir. Bu yapı içerisindeki özellikler aşağıda listelenmiştir:
Çağrı merkezi, mevcut ve potansiyel müşterilerden gelen telefon aramalarının yönlendirildiği merkezi bir departmandır. Çağrı merkezleri, gelen ve/veya giden aramaları yönetebilir, şirket içinde veya aramaları işleme
Birlikte, müşteri ve ekip katılımı, birleşik iletişim ve işbirliği, iletişim merkezi, müşteri deneyimi yönetimi ve ağ iletişimi için küresel çözümler ve teknolojiler sunuyoruz. Avaya ile
#videokonferans Çalışanları ofise geri döndürmeye başlıyor olabilirsiniz, ancak birçoğu evden çalışmayı kalıcı bir koşul haline getirmek istiyor. Ve bununla yüzleşelim, bunun birçok faydası olabilir. Ancak
İletişim ve işbirliğini geliştirmek ve basitleştirmek için çözümlerde küresel bir lider olan Avaya (NYSE:AVYA), bugün Austin, Teksas merkezli özel bir iletişim merkezi yazılım geliştirme ve
Video konferans, yüz yüze görüşmeyi simüle eden internet üzerinden iki veya daha fazla uzak taraflar arasında canlı, görsel bağlantı sağlayan bir sistemdir. Video konferans önemlidir,
SFP fiber optik bağlantı kurabilmek amacıyla kullanılan genişleme yuvalarına verilen isimdir. İngilizce olarak Small Form Pluggable kelimelerinin baş harflerin oluşan bir kısaltmadır. İnternetin hayatımızda yer almasından
Kuşkusuz aşırı kullanılmış bir moda sözcük olan Digital Transformation, özellikle iletişim merkezindeki müşteri deneyimini modernize etmek için birçok işletme için akılda tutuluyor. Geçmişte, bir çağrı
Şimdi ve gelecekte esnek bir yapı. İşinizde işbirliğini bir üst seviyeye taşımak için Microsoft Crm ya da Salesforce.com gibi çağrı merkezi uygulamalarınızı AVAYA ile entegre
AVAYA işbirliği çözümleri, işbirliği içinde daha hızlı çalışmak, daha akıllıca kararlar vermek ve daha iyi sonuçlar elde etmek için yetenekli bireyleri bir araya getirerek olağanüstü