Çağrı Merkezlerinde Yazılım Entegrasyonun Sayesinde Özelleştirme İşlemlerinin Faydaları
Çağrı merkezleri, müşteri hizmetleri için kritik bir rol oynar. Müşterilerin sorularını yanıtlamak, sorunları çözmek ve [...]
Kas
Çağrı Merkezlerinde Devrim: Chat Translation ile Dünya Çapında Müşteri Deneyimi
İletişim teknolojilerindeki hızlı gelişmeler, müşteri beklentilerini artırmış durumda. Artık müşteriler, sadece kaliteli ürün ve hizmet [...]
Kas
Çağrı Merkezi Sistemlerinin Müşteri Deneyimine Katkısı
Çağrı merkezi sistemleri, modern işletmeler için müşteri deneyimini yönetmek ve geliştirmek açısından kritik bir rol [...]
Kas
Cloud Server Nedir?
Cloud Server Nedir? Cloud server, günümüzde sıkça duyduğumuz bir kavramdır ve çevrimiçi işlemler için kullanılan [...]
Tem
Artpro Teknoloji Çağrı Merkezi Sistemi İncelemesi
Artpro Teknoloji’nin çağrı merkezi sistemi, kurumsal şirketler ve özel hastaneler için etkili iletişim ve müşteri [...]
May
Widex Türkiye Çağrı Merkezi Tegsoft ile Müşteri Memnuniyetini arttırdı.
Dünyanın 100 ülkesinde satış yapan, 4000 çalışan ile altıncı büyük işitme cihazı üreticisi olan Widex, [...]
Nis
Avaya Çağrı Merkezi Çözümleri
Avaya, çağrı merkezi çözümleri konusunda dünya genelinde tanınan bir liderdir. Şirket, büyük ve küçük ölçekli [...]
Mar
Çağrı Merkezi Nasıl Seçilir
İşletme/şirket/marka türüne bağlı olarak farklı bir iletişim merkezi ürününe ihtiyacınız olabilir. Şirketlerin bambaşka ihtiyaçları vardır, [...]
Oca
SD-WAN Nedir?
(SD-WAN) Yazılım Tanımlı Geniş Alan Ağı nedir? SD-WAN (Software Defined Wide Area Networking – Yazılım [...]
Ara
Eti Maden toplantı odalarına Avaya Video Konferans sistemi teslimatları yapıldı.
Eti Maden Ankara Çukurambar yeni Genel Müdürlük binası ve yurt içindeki diğer işletmelerine toplam 28 [...]
Eki