Sıra Yönetim sistemleri, banka, hastane, kamu kurumları gibi hizmet noktalarında hizmet sürelerini kısaltıp kalitesini artıran, işletmelerine kaynak planlaması yapma imkanı sağlayan ve müşteri ilişkileri yönetimine veri sağlayan bir müşteri sıralandırma çözümüdür.

Birim zamanda yapılan iş veya gerçek zamanlı değerlerle istatistiklerin alınması, sistemin yeni ihtiyaçlar doğrultusunda güncellenebilmesi ve güncelleme sonunda işlem sonuçlarının raporlar haline dönüştürülmesini sağlamaktadır.

Sizlere sunmuş olduğumuz sıra yönetim sistemleri, yeniliklere çok çabuk adapte edilebilen, modüler bir yapıda tasarlanmıştır.

Bunun sonucu olarak sıra yönetim sistemleri, salt elektronik bir çözüm olmaktan çıkarılmış, Windows işletim sistemlerinde de çalışabilen, kullanıcı dostu ara yüze sahip bir yazılımla desteklenmiş PC ünitesi ve dokunmatik ekranlı kiosk ünitesi ilave edilmiştir.

Donanım Bileşenleri

Biletleme Ekipmanları (Kiosklar ve Bilet Makinaları)

Dokunmatik ekranlar bir diğer adıyla kiosklu sistemler, kullanımı kolay ürünler olup gerek basit anlamda sıra numarası üretmek için gerekse her türlü reklam amaçlı görüntü göstermek için kullanılabilirler. Kiosklara kart okuyucu entegre edildiğinde müşterilere kart tipine göre öncelikli bilet verilebilir. Bilet makinaları, basit bir yazıcıdan farklı olarak kurumun logosunu, işlem tarih ve saat bilgisini de biletin üzerine basabilirler.

Göstergeler (Ana Göstergeler, Digital Signage Panelleri)

Uygulama alanlarında farklı led rengi ve çözünürlükteki gişe ve ana gösterge alternatifleri ile sıra bekleyen müşterileri ilgili noktaya yönlendirir. LED tip göstergeler ana gösterge, gişe göstergesi ve bilgi panosu (kayaryazı) olarak kullanılabilmektedir. LCD göstergeler ile sıralandırma bilgileri yanı sıra çeşitli formatlarda video görüntüleri (reklam, tanıtım filmi, haberler vs) sunulabilmektedir.

Yazılım Bileşenleri

Yönetim Yazılımı

Temel yapı içinde önetim Yazılımı tüm donanımının kurulup çalıştırılmasını sağlayan ana yazılımdır. Sistem konfigurasyon tanımları ve cihazların (donanım) yönetimi bu uygulamadan gerçekleşir.

Sanal Terminal

Personelin sırası gelen müşteriyi çağırabildiği ve yönlendirdiği çağrı terminalinin bilgisayar üzerinde çalışan yazılım uygulamasıdır.

Bilet Dağıtıcı

Kiosklar üzerinde kullanıcı arayüzlerinin kuruma özel olarak tanımlandığı ve müşterilerin ekranda seçim yapıp bilet aldığı kiosk arayüz uygulamasıdır.

Raporlama ve İzleme

Sıra yönetim sistemi Raporlama modülü, şubeler, gişeler, kullanıcılar ve işlemler hakkında istatistiksel bilgilerin çekilebildiği bölümdür. Gerek seçilen şube gerekse tüm şubeler için alınacak raporlar, performans yönetimi ve kadro planlaması gibi konularda yöneticilere analiz yapma imkanını verir.

Ortalama işlem süresi, ortalama bekleme süresi, toplam müşteri sayısı ile hizmet verilen ve verilemeyen müşteri sayılarına ilişkin raporlar saatlik, günlük ve aylık bazda veya kategori, gişe, kullanıcı ve şube bazında üretilebilir. Ayrıca alt işlemler, bilet detayları, gişe ve kullanıcı bazında sisteme giriş çıkışlar raporlanabilir. Gişelerin ve kullanıcıların performansı görüntülenebilir.

Entegrasyon Yeteneği

CRM Entegrasyonu

Sıra Yönetim sistemi Müşteriler başta kartlı sistemler olmak üzere müşteriye ait bir kod ve ID ile kurumun veritabanından sorgulanıp, kişiye özel önceliklendirme, mesaj verme, kampanya duyuruları gibi konularda kurum verileri esas alınarak sistem yönlendirilir.

Core Entegrasyon

Sıra yönetim sistemi kullanıcısının sırası gelen müşteriyi çağırabildiği ve yönlendirdiği çağrı terminalleri, tercihe göre fiziki terminal olabileceği gibi, kullanıcı bilgisayarında çalışan masaüstü uygulama veya firma core uygulaması ile entegre edilmiş web tabanlı çözümler de olabilmektedir.

Üçüncü Parti Entegrasyonlar

Gerek diğer marka sıralandırma sistemleri gerek digital signage uygulamaları veya özellikle kurumsal IK uygulamaları gibi kaynaklardan veri temininde kuruma özel uygulamalara entegre olma imkanı mevcuttur.