TEKNİK SERVİS HİZMETLERİ
Artpro Teknoloji Teknik servisi; 7/24 hizmet politikası ile, müşterilerimizin tüm teknik problemlerini ve ihtiyaçlarını en iyi şekilde anlamayı ve akabinde güvenilir, çözüm odaklı ve hızlı destek sağlamayı amaçlar.

ELEKTRONİK BAKIM & ONARIM
Artpro Teknoloji, ürünlerinizin var olan yazılım ve donanım arızalarını gidermek üzere eğitilmiş olan, dinamik ve tecrübeli teknik ekibi ile talep edilirse arıza tespiti için müşteri tesislerinde, bakım onarım hizmetleri sunmanın gururunu taşımaktadır.
Uzmanlaşmış destek ekimiz tarafından, müşteri tercihine bağlı olarak 5×8 veya 7×24 olarak Destek Hizmetleri sunulmaktadır.
Bakim destek süreçlerini ITIL ile tam uyumlu JIRA Service Desk ile takip ediyoruz.
Müşterilerimiz taleplerini ister direk mail ile ister online JIRA portalimiz üzerinden anlaşmış oldukları SLA çerçevesinde iletebilmektedirler. Her iletilen talep JIRA uygulaması ile kayıt altına alınır ve hızlıca ekiplerimize iletilir.
Kültürümüz karakter, güven ve uzun süreli iş ilişkileri temelleri üzerine oluşturuldu.
Zaman göstermiştir ki, bir müşteriyi elde tutmak, kazanmak kadar beceri gerektirir
En önemli varlıklarımızın müşterilerimizin kendileri olduğuna gerçekten inanıyoruz ve bu nedenle Artpro Teknoloji, müşterileri ve temsil ettiği markalar arasında güçlü ve uzun süreli iş ilişkileri kurmaya sürekli olarak yatırım yapmaktadır.
İşletmenize daha fazla değer katan yeni teknoloji çözümleri tasarlayın
İşletmenize, dünyanın her yerinde ve her zaman ölçülebilir değer katan yeni teknoloji çözümleri tasarlayın. Uzun süredir devam eden üst düzey ilişkilerimiz sayesinde, yeni ve gelişmekte olan teknolojileri ve bunların işletmenize üstün sonuçlar sağlamak için nasıl kullanılabileceğini anlıyoruz. Esnek, güvenli ve beklentilerinizin üzerinde performans gösteren yüksek ve düşük seviyeli sistem tasarımları sağlamak için endüstri lideri geliştirme modellerinden ve metodolojilerinden yararlanıyoruz.
Teknik ve uygulama hizmeti becerileriyle BT personel çözümlerinizi artırın
Daha azıyla daha fazlasını yapma baskısı altındaysanız, kısa vadeli operasyonel sorunlar yaşıyorsanız veya stratejik planınızın bir parçasıysa, iş sonuçlarınıza ulaşmak için gereken BT personel çözümlerini ve becerilerini artırmaya yardımcı olabiliriz. Teknik uzmanlarımız ve yetenekli sorun çözücülerimiz, ister anlık ister uzun vadeli bir sözleşme yoluyla olsun, teknik görevlerinizi tamamlamanıza yardımcı olur.
Uygulamaları ve teknolojiyi hibrit BT ortamınıza kurun, dağıtın ve entegre edin
Uygulama ve BT entegrasyon hizmetlerimiz, teknolojinin aşamalandırılması ve kurulumunun yanı sıra, yapılandırma ve entegrasyonun yanı sıra, sürekli başarılı kullanım ve benimseme için test, eğitim ve operasyonlara geçişi içerir. Derin teknoloji uzmanlığımız, altyapı, satıcı, özel ve hazır iş uygulamaları dahil olmak üzere seçtiğiniz hibrit BT ortamını çalıştırmak için gereken tüm unsurları ele almamızı sağlar. Proje yönetimi uygulamamızla desteklenen ve kanıtlanmış metodolojilerimizi kullanarak planladığınız iş değerini sunabilirsiniz.


Deprecated: Elementor\Scheme_Typography 2.8.0 sürümünden berikullanılmayacak! Yerine Elementor\Core\Schemes\Typography kullanın. in /home/istangqe/artpro.com.tr/wp-includes/functions.php on line 5401

Arıza Sınıfı / Zaman Planı

4.Seviye

3.Seviye

2.Seviye

1.Seviye

Uzaktan Müdahale Süresi

1-2 Saat

2-4 Saat

1-2 İş Günü

1-2 İş Günü

Yerinde Müdahale Süresi – İstanbul

2-4 Saat

4-8 Saat

2-4 İş Günü

Planlama

Yerinde Müdahale Süresi – Diğer İller

8-16 Saat

1-2 İş Günü

4-8 İş Günü

Planlama

Çözüm Süresi

2-4 Saat

6-12 Saat

1-2 İş Günü

5-10 İş Günü

Kalıcı Çözüm Planı

1-2 İş Günü

2-4 İş Günü

10-20 İş Günü

Planlama

Kalıcı Çözüm Uygulama

5-10 İş Günü

10-20 İş Günü

15-30 İş Günü

Planlama

4.Seviye “YÜKLENİCİ”nin sorumluluğundaki sistemlerin %50 ve üzerinde kullanıcıyı etkilenmesi veya tamamen durması durumunda uzaktan veya yerinde müdahale ile çözümlenecek arızalar.

3.Seviye “YÜKLENİCİ”nin sorumluluğundaki sistemlerin %25’inden üzerinde kullanıcıyı etkilenmesi etkilenmesi, Raporlama ve/veya Ses Kayıt verilerinin üretilememesi durumunda uzaktan veya yerinde müdahale ile çözümlenecek arızalar.

2.Seviye “YÜKLENİCİ”nin sorumluluğundan kaynaklı hata olmamasına rağmen sistem performansı nedeniyle, Çağrı Yönetim ve/veya Raporlama uygulamaları veya arayüz erişim sorunları nedeniyle yönetsel fonksiyonların yerine getirilememesi durumunda uzaktan veya yerinde müdahale ile çözümlenecek arızalar.

1.Seviye “YÜKLENİCİ”nin sorumluluğundan kaynaklı kullanıcı sorunları analiz, sorun tespiti ve hataların giderilmesi, sistemler ile ilgili bilgi veya dokümantasyon ihtiyacı, 3. Firmalarla yapılan çalışmalarda danışmanlık hizmetleri, ayda 2(iki) kez ile sınırlı olmak üzere, yeni kullanıcı tanımlama/kullanıcı silme/kullanıcı düzenleme/skill oluşturma talepleri ( tek seferde iletilen tüm düzenleme talepleri bir talep olarak değerlendirilir)

Saha Destek Hizmetleri Artpro Teknoloji’nin uzun süredir sürdürmekte olduğu 25 yıllık iş tecrübesi ile yerel servis hizmetlerini ve birlikte hizmet vermekte olduğu seçilmiş firmaları tek bir çatı altında toplayarak, oluşturmuş olduğu bir hizmet çözüm sistemidir.

 

Artpro Teknoloji, Başta Türkiye geneli ve KKTC, Azarbeycan, Özbekistan, Türkmenistan, Cezayir olmak üzere bir çok lokasyonda Saha Destek Hizmetleri çözümü sunmaktadır.

 

Servislerin standartlaştırılarak sunulduğu,

Maliyetlerin ve servis seviyelerinin müşteriler için belirlendiği,

İşlerin belirlenen kalitede ve zamanda gerçekleştirildiği,

Verilecek yerel servislerin Artpro Teknoloji tarafından projelendirilip, tek merkezden kontrol edildiği,

Süreç ve sonuçların internet ortamında müşterilerimize etkin, doğru ve online raporlandığı,

Verilen hizmetlerin devamında; bakım ve destek hizmetlerinin de yapıldığı,

Müşterilerin tek bir nokta ile ticari ilişkide bulunduğu ve karşılarında tek bir sorumlu gördüğü, bir

Türkiye’deki tüm müşterilerimize, yerinde ve uzaktan güvenli erişim metoduyla yönetilebilir hizmetler sunmaktayız.

  • Yardım masası hizmeti
  • Bakım Hizmetleri
  • Onarım Hizmetleri
  • Yedek parça temini
  • Ürünlerin servis merkezine ulaştırılması
  • Yapısal Kablolama
  • Lojistik ve Envanter
  • Vaka Yönetimi
  • Kök Sorun Yönetimi
  • Süreç takibi ve yürütülmesi