ArabicBulgarianEnglishFrenchGermanItalianRussianSlovakSpanishTurkish
ArabicBulgarianEnglishFrenchGermanItalianRussianSlovakSpanishTurkish

Yazılım Geliştirme Çözümleri

Ağırlıklı olarak Çağrı merkezi projelerinde ve özel tasarım projelerde, mevcut satın alınan hazır uygulamaların diğer sistemler (CRM, ERP, HBYS vs.) ile entegrasyon surecinde ve tamamen müşteriye özgü gereksinimlerin çözümüne yönelik, yazılım ve ürün geliştirme hizmetleri.

Çağrı Merkezi

CRM, ERP, HBYS vb. sistemler ile Çağrı merkezi için kullanılan uygulamalar arasında çift yönlü entegrasyon çalışmaları,

Müşteriye özgü Popup ekranlarının tasarımı, ya da mevcut kullanılan CRM uygulamalarının entegre bir şekilde popup edilmesi,

Özel raporlama ara yüzlerinin hazırlanması ya da otomatik raporların ya da alarm durumlarının mail olarak gönderimi

Merkezi raporlama sistemleri ya BI uygulamalarına Agent ve çağrı merkezi performans değerlerinin aktarılması

Webservis DB View vb yöntemler ile her turlu güvenli data alışverişi,

Ödeme sistemleri ile otomatik güvenli bilgi alışverişi,

Ses kayıtlarının CRM üzerinden dinlenilmesi, arşivlenmesi, iletimi,

Arama sistemlerine müşteri sistemlerinden data alınması ve sonuçların geri iletmesi

Başlıca Özellikler

SSO

Agent Control

Call Control

Voice Integration

IVR Flow Attach Data

Popup

Call Trace, Abandone Call, DTMF Monitor

Desteklenen Sistemler

Avaya

Cisco

Alcatel Oxe

Samsung

Genesis

Mitel

Tegsoft

Telefon Sistemleri

Otelcilik uygulamaları – Entegrasyonlar

Ücretlendirme uygulamaları

Raporlama uygulamaları