İletişimin nasıl geliştiğine bakmak istiyoruz.

 class=

Günümüzde Pazar önemli ölçüde değişti. Video, bulut, yazılım telefonları, mobil ve iş birliğine yönelik bu gelişmeyi görüyorsunuz. 2025 yılına kadar küresel işgücünün %50’si milenyum olacak. İşletmelerin %85’i şu anda video kullanıyor. %50’si neredeyse bulutta. Tüm bunlar devam ederken, insanlar bu yeni teknolojilere doğru ilerliyor ve sadece düz çevir sesinden uzaklaşıyor. Burası, pazarda olup bitenlerden yararlanabileceğiniz ve yeni nesile geçebileceğiniz ve yükseltebileceğiniz yerdir.

Birleşik iletişim ve işbirliğini düşündüğümüzde, çalışanlarınızın da tüketici olduğunu hatırlamak önemlidir. Tüketiciler buluttan yararlandıklarından, birden fazla cihaza sahipler ve bu iletişim kanallarını tercih ediyorlar, videoyu seviyorlar ve kullanacaklar. Tüm iletişim kanallarının kullanımı kolay cihazlarda, ideal olarak kendi cihazlarında olmasını istiyorlar. İhtiyaç duyduklarında işletmenin çevresinden verilere ve bilgilere kolayca erişebilir.

İster insandan insana iletişim ister insandan makineye, makineden makineye, sistemden sisteme… bunların hepsi birleşik iletişim ve iş birliği başlığı altındadır.

Çalışanlarınızın işyerinde ne kadar değişiklik yaptığını gösterir. İşyerleri ve daha da önemlisi müşterileri için iyi bir iş yapmak istiyorlar.

İster beğenin ister beğenmeyin, çalışan deneyimi müşteri deneyimini yönlendirir.

Ayrıca, dağıtılmış ve mobil bir iş gücünü desteklerken BT sorunlarından da bahsedilebilir,

Sınırlı BT personeli / bütçesi

Güvenlik! Özellikle BYOD ile riski en aza indirin

Uygulamalarda, işlemlerde karmaşıklıktan kaçının

Sanallaştırma / Altyapı optimizasyonu gereksinimleri

Buluta geçiş

İş uygulamaları ile entegrasyon için açık çözümler

Çok cihazlı kullanıcılar hızla standart haline geliyor. Katılımcıların %75’inden fazlası iş iletişimi için bir masaüstü telefon, cep telefonu ve PC kombinasyonu kullandıklarını belirtiyor.

– IDC, genel UC&C pazarının büyümesinin özellikle kuruluşların hareketlilik, işbirliği, videoya olan artan ilgisi ve iletişim ve işbirliği işlevlerinin iş süreçleri ve uygulamaları ile entegrasyonundan kaynaklandığını görmektedir.

Çalışanların %43’ü en azından belirli bir zaman ekip üyelerinden uzakta çalışıyor.

Gartner, ekiplerin %70’inin 2022 yılına kadar ekip üyeleri arasında birincil iletişim aracı olarak iş akışı işbirliğine güveneceğini tahmin ediyor. Takım Koordinasyonunu ve Performansını Dönüştürmek İçin İş Akışı İşbirliğini Kucaklayın.

Çeviri :  Deniz SIRÇA

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Artpro Uzmanı Şimdi Online
Mesaj Gönder
Bu site, size daha iyi bir tarama deneyimi sunmak için çerezler kullanmaktadır. Bu web sitesinde gezinerek, çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.

ÇAĞRI MERKEZİ SİSTEMLERİ

Çağrı Merkezi ve İletişim Sistemleri hakkında farklılığımızı deneyimlemek ister misiniz? Hemen bir Artpro Uzmanı ile görüşmeye başlayın!