Yazılım Geliştirme Çözümleri
Ağırlıklı olarak Çağrı merkezi projelerinde ve özel tasarım projelerde, mevcut satın alınan hazır uygulamaların diğer sistemler (CRM, ERP, HBYS vs.) ile entegrasyon surecinde ve tamamen müşteriye özgü gereksinimlerin çözümüne yönelik, yazılım ve ürün geliştirme hizmetleri.
Çağrı Merkezi
CRM, ERP, HBYS vb. sistemler ile Çağrı merkezi için kullanılan uygulamalar arasında çift yönlü entegrasyon çalışmaları,
Müşteriye özgü Popup ekranlarının tasarımı, ya da mevcut kullanılan CRM uygulamalarının entegre bir şekilde popup edilmesi,
Özel raporlama ara yüzlerinin hazırlanması ya da otomatik raporların ya da alarm durumlarının mail olarak gönderimi
Merkezi raporlama sistemleri ya BI uygulamalarına Agent ve çağrı merkezi performans değerlerinin aktarılması
Webservis DB View vb yöntemler ile her turlu güvenli data alışverişi,
Ödeme sistemleri ile otomatik güvenli bilgi alışverişi,
Ses kayıtlarının CRM üzerinden dinlenilmesi, arşivlenmesi, iletimi,
Arama sistemlerine müşteri sistemlerinden data alınması ve sonuçların geri iletmesi
Başlıca Özellikler
SSO
Agent Control
Call Control
Voice Integration
IVR Flow Attach Data
Popup
Call Trace, Abandone Call, DTMF Monitor
Desteklenen Sistemler
Avaya
Cisco
Alcatel Oxe
Samsung
Genesis
Mitel
Tegsoft
Telefon Sistemleri
Otelcilik uygulamaları – Entegrasyonlar
Ücretlendirme uygulamaları
Raporlama uygulamaları