Sağlam, kurumsal sınıf, çok kanallı bir iletişim merkezi çözümü Avaya Contact Center Select’in çok kanallı özellikleri ile gelen çağrı, giden çağrı, e-posta, web sohbeti, SMS ve faksı tek bir platformda yönetebilir. Kullanılabilirliğe göre en uygun kaynağa akıllıca yönlendirebilirsiniz. Seçilen yapılandırmaya bağlı olarak 400 eşzamanlı olarak oturum açmış müşteri temsilcisini kalitesi kanıtlanmış Avaya IP Office ™ Platformu ile entegre bir çözümdür. Avaya Contact Center Select, daha fazla verimlilik üretmek ve işletmelerin daha geniş bir yetenek havuzundan yararlanmalarına olanak sağlamak için işletme genelinde becerilerin kullanıldığı bir ortam sağlar. VMware ortamları için sanallaştırma desteği, sunucu birleştirme ve dağıtım esnekliğini kolaylaştırır.
Avaya contact center select
Günümüzün rekabetçi pazar ortamında kendilerini farklılaştırmak isteyen işletmeler, üstün hizmet, kaliteli müşteri etkileşimleri sunabilmeli ve müşterilerin tercih ettikleri yöntemle iletişim kurmalarına izin verebilmelidir. Ortama bakılmaksızın tüm müşteri etkileşimlerinin bir görünümünü sunan çok kanallı yetenek kavramı artık bir seçenek değil, stratejik bir zorunluluktur.