ARTQM – Quality Management

Çağrı Merkezi Kalite Yönetimi Nedir?

Kalite güvencesi olarak da bilinen çağrı merkezi kalite yönetimi, çağrı merkezi temsilcileri ve müşteriler arasındaki her türlü etkileşimi izler, inceler ve geliştirir. Kalite uzmanları arama kayıtlarını dinler endüstri politikaları, yasal standartlar ve müşteri gereklilikleri dahil bunlarla sınırlı olmamak üzere bir dizi kritere göre puanlayarak derecelendirir. Amaç, uyumluluğu ve tutarlılığı sürdürmek ve müşterinin temsilcilerinizin sağladığı hizmetten memnun olmasını sağlamaktır.

Bu site, size daha iyi bir tarama deneyimi sunmak için çerezler kullanmaktadır. Bu web sitesinde gezinerek, çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.

ÇAĞRI MERKEZİ SİSTEMLERİ

Çağrı Merkezi ve İletişim Sistemleri hakkında farklılığımızı deneyimlemek ister misiniz? Hemen bir Artpro Uzmanı ile görüşmeye başlayın!