WhatsApp Entegrasyonu İle Müşteri Deneyimi
Hazır kahve, hazır makarna ve anlık mesajlaşma. Bu 3’ü arasındaki bağlantıyı görebiliyor musun? İstediğimiz şeyin ‘’anında’’ ve ‘’en hızlı’’ şekilde gerçekleşmesini istediğimiz bir çağdayız.
Peki sabırsız ve memnun edilmeyi bekleyen bir nesille nasıl bağlantı kurabilirsin? Çözümü bizde!
WhatsApp’ı Çağrı Merkezin ile tam entegre kullan!
Tegsoft’un entegre sistemleri hayatını kolaylaştırıyor!
Tegsoft’un sağlamış olduğu WhatsApp entegrasyonu sayesinde, Agent’lar yalnızca tek bir ekran üzerinden hem ses çağrılarını, hem Webchat çağrılarını hem de WhatsApp çağrılarını karşılar ve işler.
WhatsApp ÜZERİNDEN SANA ULAŞAN MÜŞTERİN,TEMSİLCİN İLE HIZLICA İLETİŞİME GEÇER
Bu entegrasyon sayesinde raporlarını tek bir sistem üzerinden üret. Agent’ın gün içerisinde hangi platformlardan ne kadar çağrı almış? Hepsine tek bir rapor üzerinden ulaşman mümkün! Haydi sen de bütünleşik olarak tüm kanallardan gelen çağrı trafiğini yönet!
MÜŞTERİLERİNDEN GELEN HER İSTEĞE HIZLICA CEVAP VER
Facebook messenger ile her müşterinin seninle hızlıca iletişime geçmesini sağlayabilirsin. 1.3 milyarı aşkın global kullanıcısıyla Facebook Messenger en popüler sosyal medya uygulamalarından biri.
HER KOŞULDA ULAŞILABİLİR OL
Entegrasyonunu tamamla ve her daim ulaşılabilir ol.
Müşterilerin tıpkı arkadaşlarıyla konuşur gibi işletmenle online olarak görüşsün. Omnichannel özelliğimiz ile tek bir temsilci ekranından tüm çağrılarını görüntüleyebilirsin. Bununla birlikte Facebook Messenger çağrıların sadece tek bir temsilci ekranından kontrol edebilir ve sekmeler ya da ekranlar arasından gezmeden tek tıkla yapabilirsin.
Nasıl Çalışıyor ?
Müşterilerin seninle Facebook Messenger üzerinden iletişime geçiyor,
Temsilcilerin sadece tek bir web chat ekranı üzerinden yanıtlıyor. İşte müşterilerine tercih ettikleri kanaldan destek vermenin en kolay ve verimli yolu.