Tegsoft
Tegsoft Ürünleri
Text Agent Metin Tabanlı Çağrı Merkezi
Tegsoft Entegrasyon
Tegsoft Outbound
Tegsoft Omnichannel
Tegsoft Inbound
Tegsoft Blended
Düzgün tasarlanmış Çağrı Merkezi yazılımının, bir Çağrı Merkezi’nin doğru şekilde çalışmasının anahtarı olduğuna inanıyoruz.
Düzgün şekilde çalışan bir Çağrı Merkezi, kurum için önemli bir gelir kaynağı ve aynı zamanda itibar sembolüdür.
Tegsoft, 2008 yılında IP PBX ve Çağrı Merkezi ürünlerinin geliştirilmesine odaklanan bir Telekomünikasyon Yazılım Geliştirme Şirketi olarak kuruldu.
Artık ihtiyaç, gelen aramayı yönetmenin veya giden aramalarla servis sağlamanın çok ötesine geçiyor. Bugün Çağrı Merkezleri, web tabanlı arama ve sohbet uygulamalarının, SMS, Faks, E-posta ve Sosyal Medya kanalları kullanılarak yönetildiği, satış performansını artıran çok kanallı iletişim noktalarıdır. Burada önemli olan, sistemin müşteri odaklı, zaman ve mekandan bağımsız ve çözüm odaklı bir temas noktası olarak yönetilebilmesidir.
Birçok uluslararası Çağrı Merkezi geliştirici firmasından farklı olarak, Tegsoft, geliştirme sürecinin ilk başından itibaren modüler bir yapıda web tabanlı çözümler sunmaktadır.
2015 yılında, CIO Review Magazine, Avrupa, Amerika ve Orta Doğu’yu kapsayan geniş bir bölgedeki Çağrı Merkezi çözüm sağlayıcısı teknoloji şirketlerini araştırdı. Tegsoft’un, yenilikçi teknolojileri ve rakipsiz müşteri deneyimi ile 500’ün üzerinde şirket arasında 20 Umut Veren Çağrı Merkezi Sağlayıcısı’ndan biri olarak seçildiğini paylaşmaktan gurur duyuyoruz.
Neden Tegsoft?
Bir iletişim merkezi olmak için gerekenler:
- Müşteri odaklı
- Zaman ve mekandan bağımsız çalışmak
- Verimliliğe dayalı çözümler sunmak
Bizim uzmanlığımız:
Çağrı Merkezlerindeki yeni trendlere göre yenilikçi çözümler geliştirmek için AR-GE’ye odaklanmak
Gücümüz: Teknolojik Altyapı Tegsoft ürünlerinin altyapısı en güncel teknolojiler ve ürünler seçilerek hazırlanır. Yüksek kaliteli, donanımdan bağımsız yapı sağlama amacı ile; Tegsoft, veri tabanı olarak IBM DB2, İşletim Sistemi olarak CentOS ve ürünlerinde yazılım geliştirme platformu olarak Enterprise Java kullanmaktadır.
Amacımız: Doğru yatırımı yapmak ve iş sürekliliğini sağlamak
Tegsoft, ürünlerini eğitimli ve deneyimli yetkili İş Ortakları aracılığıyla sunar.
İş ortaklarımız Satış ve Satış Sonrası servis süresince yüksek müşteri
memnuniyeti sağlama hedefiyle kaliteli hizmet sunmak için düzenli olarak
eğitilirler.
Farkımız: Kapsamlı ağ ve sektörel uzmanlık
Ulusal ve uluslararası markalarla entegrasyon sağlayan Tegsoft, Yetkili İş
Ortakları ve Yetkili Satış Ortakları ile kapsamlı bir satış ve destek ağına
sahiptir.
15+ Sektör
700+ Müşteri
25.000+ Müşteri temsilcisi
52.000+ IP PBX Uzantısı
Bir günde, 2.000.000’den fazla arama trafiğini yönetir
Tegsoft Çağrı Merkezi ürünü TegsoftCC, TegsoftPBX altyapısı ile çalıştığı
için Avaya, Nortel, Cisco, Siemens, LG-Ericsson ve Microsoft Skype Kurumsal
PBX’lerle entegre çalışabilir.