Şirketler, Avaya Akıllı Müşteri Yönlendirme’yi kullanarak dinamik, gerçek zamanlı self servis tedavileri kullanabilir; Proaktif Sosyal Yardım Yöneticisi ile giden hizmetleri otomatikleştirmek; veya tümü tek bir platformda geliştirilen ve yönetilen ilgi çekici, yeni hizmetler oluşturmak için mevcut web uygulamalarından yararlanın. Avaya Proaktif Bildirimler ve Avaya Self Servis Pazar Uygulamaları, pazara sunma süresini hızlandırmak için bu altyapıya dayanan önceden paketlenmiş giden ve gelen yazılım uygulamaları sağlar. Bu yaklaşım, kuruluşların olağanüstü bir müşteri deneyimi sunmak için kaynaklarının kullanımını uygun maliyetli bir şekilde koordine etmelerine yardımcı olur.
Experience Portal 8.1 genel kullanıma sunuldu
Experience Portal 8.1, büyük Experience Portal 8.0 sürümünün üzerine inşa edilen küçük bir sürümdür.
Önemli 8.1 güncellemeleri şunları içerir:
- Google Contact Center AI Dialogflow geliştirmeleri
- Gelişmiş konuşma desteği
- Bulut etkinleştirme
- Güvenlik ve platform yükseltmeleri
Not: 8.0 platform güncellemesi, gelecekteki OneCloud CCaaS sürümleri için destekle birlikte bulut dağıtımlarına hazırlanmak için önemli bir adımdır
Özellikler ve Avantajlar
Avaya Experience Portal kuruluşların müşteri memnuniyetini geliştirmelerine, gelirlerini artırmalarına ve maliyetleri azaltmalarına yardımcı olur.
Yenilikçi telefon, mobil, e-posta, SMS hizmetleri hızlı, daha ucuza
Marka deneyiminizin yanı sıra hizmet kalitesini, yanıtı ve rahatlığı geliştirin. Varolan Web uygulamalarını kullanarak yeni gelen ve giden ses ve multimedya hizmetleri oluşturun.
Müşteri deneyiminizi farklılaştırın
Akıllı Müşteri Yönlendirme ve Proaktif Sosyal Yardım Yöneticisi ile dinamik, gerçek zamanlı hizmet uygulamalarını kullanın ve giden hizmetleri otomatikleştirin.
Sorunsuz iletişim merkezi entegrasyonu
Avaya Aura® İletişim Merkezi ve Çağrı Merkezi Elite entegrasyonu, müşteri ve içeriğin canlı temsilcilere sorunsuz aktarımını sağlar.
Maliyetlerinizi ve operasyonel giderlerinizi azaltın
Tüm otomatik hizmetleri ve uygulamaları tek bir platformda yönetin. Sanallaştırma desteği, donanım ihtiyacını azaltır ve yönetimi basitleştirir. Experience Portal, Avaya Müşteri Deneyimi Sanallaştırılmış Ortamında kurulum ve yükseltme için kullanılabilir.
Müşteri hizmetleri oluşturmayı basitleştirin
Hem aracı hem de aracı olmayan uygulamaları tek bir araçtan, yeni tamamlayıcı Avaya Aura® Orchestration Designer aracımızdan yönetin.
Daha az riskle yenilik yapın
Önceden paketlenmiş yazılım uygulamalarıyla pazara sürüm süresini kısaltın. Proaktif Bildirimler iki yönlü etkileşimlerle arka uç sistemlerinize entegre edin. Self-Service Market Uygulamaları ile sık tekrarlanan görevleri otomatikleştirin
Reviews
There are no reviews yet.