Avaya IP Office™ Platform
Avaya IP Office, boyut ve yer sayısına bakılmaksızın küçük veya orta ölçekli işletmeler için doğru seçimdir. Bu esnek çözüm, çalışanlarınıza istedikleri aygıtı (dizüstü bilgisayar, cep telefonu, ofis telefonu, ev telefonu veya iPad) kullanarak tüm iş iletişimlerini yönetecek araçlar ve IP, dijital, analog ve SIP üzerinden kablolu çalışmasına ve müşterilerinize daha etkin ve verimli bir şekilde hizmet vermesine yardımcı olur. Üstün özellikleri ile tek bir platformda birleşik iletişim sunar.
Esnek geçiş: IP Office, şirket içi veya hibrit depolama teknolojilerini desteklemekle birlikte bulut üzerinde en doğru zamanda birinden diğerine geçiş yeteneğine de olanak sağlar.
Hepsi bir arada iletişim ve iş birliği: Avaya Equinox deneyimi; ses, video, mesajlaşma, konferans ve takvim için tek bir uygulama sunar ve çalışanları herhangi bir yerde herhangi bir cihaz üzerinden üretken tutar.
Bütçe dostu uygulamalar: dahili sesli ve görüntülü konferans, Kendi Cihazını Getir (BYOD) ve sesli-anlık mesajlaşma desteğini kolaylaştırır ve aylık maliyetleri azaltır.
Eksiksiz mobilite çözümleri: Çalışanlarınız ister yolda, ister uzakta ya da sadece farklı bir lokasyonda çalışıyor olsun, IP Office kullanıcı dostu araç ve uygulamaları ile onları meşgul, üretken ve erişilebilir durumda tutar.
Mevcut uygulamalarla entegrasyon: Halihazırda sahip olduğunuz uygulamaları iletişime ekleyin: Salesforce, Google, Microsoft Office 365 ve Skype for Business.
Müşteriye özgü iletişim: IP Office, küçük bir iletişim merkezine bile sofistike ve tatmin edici müşteri etkileşimlerini desteklemesine olanak sağlayan entegre ses, web chat, e-posta, faks ve raporlama özellikleri sunar.
İçiniz rahat olsun: Son derece güvenilir ve güvenli olan IP Office, 635.000’den fazla işletmede kanıtlanmış sağlam bir mimari sayesinde güvenlik tehditlerini, ücretli dolandırıcılığı, ve kesinti sürelerini azaltır.
Genişletilebilir ölçek (5 ila 3.000 kullanıcı): İşiniz ivme kazandıkça IP Office’de sizinle birlikte büyür. 150 network bölgesine kadar 3.000 kullanıcıya kadar destekler.
Avaya IP Office, küçük ve orta ölçekli işletmenizin iş iletişimi için uygun fiyatlı, esnek ve güçlü seçeneklere sahiptir. Bugün ihtiyacınız olan özellikleri seçin ve işletmeniz büyüdükçe ve yeni sorunlarla karşılaştıkça yeni özellikler ekleyin. Seçtiğiniz IP Office Edition’dan bağımsız olarak, Avaya’nın küçük ve orta ölçekli işletmeler için önemli iletişim çözümleri sunma konusundaki 100 yılı aşkın teknoloji mirası tarafından destekleneceksiniz.
IP Office Basic Edition
Küçük ve büyüyen işletmeler için ideal olan Basic Edition, sesli posta, mesajdan e-postaya dönüştürme, çağrı yönlendirme, sesli konferans, sesli telefon ve mesajlaşma, otomatik görev ihtiyaçlarını karşılar ve 100 kullanıcıya kadar yükseltilebilir.
IP Office Essential Edition
IP telefon ve mobilite özellikleri, tek numaradan erişim, isim/dahili numaraya göre arama dahil olmak üzere Basic Edition üzerine kurulur.
IP Office Preferred Edition
Anlık ileti ve iletişim durumu, web iş birliği, mobil erişim, video ve çağrı kaydı da dahil olmak üzere tümleşik birleşik iletişimi olan Basic ve Essential sürümlerin tüm özelliklerini barındırır.
IP Office Server Edition
Tek bir ağda 2.500 kullanıcıyı ve 32 konumu destekleyen IP Office Server, Active Directory entegrasyonu ve merkezi web tabanlı yönetim gibi gelişmiş özellikleri kapsar.
IP Office Select
3.000 kullanıcıya ve 150 network lokasyonuna kadar destek sunan en büyük IP Office sürümü Select, dupleks sunucu seçeneği ve sesli ve görüntülü konferans için 500’den fazla bağlantı noktası aracılığıyla esneklik sunar.
İşinizin hızına yetişebiliyor musunuz? Bu, birçok KOBİ’nin ve şubenin karşılaştığı sorundur. Çalışanlar da müşteriler de dağıtımlı bir organizasyona sahiptir. Günümüzde bir mutfak tezgâhı ya da bir uçak koltuğu bir ofis işlevi görebilir ve bu koşullarda mobil cihazlar önem kazanmaktadır. İşgücü (ve tüm iş dünyası) kabuğunu kırdı ve durmak bilmeyen bir şekilde hızla ilerlemeye devam ediyor. Avaya IP Office ile işinizin hızına yetişebilirsiniz. Avaya IP Office ile daha öncekilerden farklı şekilde iletişim kurabilir, hemen yanıt verebilir, istediğiniz herhangi bir cihazla, herhangi bir yerde ve her an bilgi paylaşabilirsiniz. Böylece çalışanlarınız, müşterileriniz, iş ortaklarınız ve herkes arasında iletişim sağlayan bir tümleşik iletişim sisteminin gücüne sahip olursunuz. Avaya IP Office, son derece gelişmiş ve kullanımı çok kolay bir sistemdir. Tek bir lokasyonda ya da dağıtımlı yapıda 2000 kullanıcıya kadar hizmet verme kapasitesine sahip IP Office ile işletmeniz büyümeye devam edebilir. Avaya ile, her şeyi bir araya getiren tam ve kapsamlı bir çözüme sahip olursunuz. Telefon, video sistemleri ve çağrı merkezlerinden mobiliteye, veri iletişimine, güvenliğe ve destek hizmetlerine kadar, Avaya IP Office işinize rekabet avantajı sağlayacaktır. Daha az çabayla daha fazlasını elde edin. Karlı büyüyün. Masrafları azaltın. Şimdi ve gelecekte de daha iyi performans gösterin.
Küçük Ölçekli İşletmeler: İster 5 ister 250 çalışanınız olsun, IP Office geniş kapsamlı iletişimi en kolay haliyle sunar. İletişime önem veren küçük işletmeler, bütçelerine ve kaynaklarına uygun olan IP Office’in verimliliklerini artırmasından memnuniyet duymaktadırlar.
Orta Ölçekli İşletmeler: Tek bir lokasyonda (ya da en fazla 32 lokasyonda) 3000 kullanıcıya kadar kadar büyüyebilme kabiliyeti ile IP Office güçlü, işi destekleyen iletişim isteyen orta ölçekli işletmeler için en uygun çözümdür. Düşük toplam sahip olma maliyetinde endüstri lideri olan IP Office, hem ölçeklendirilme yeteneği hem de kapsamının genişlemesi bakımından tektir.
Şubeler: Şubelere sahip büyük işletmeler, çalışanlarına kesintisiz iletişim sağlayabilmek için yüksek maliyet ve karmaşıklık engelleriyle karşılaşırlar. IP Office, Fortune 500 şirketlerinin yüzde 85’den fazlasının tercih ettiği ödüllü kurumsal iletişim sistemidir.
Kesintisiz Büyüme, Basit Yönetim ve Orta Ölçekli İşletmeler İçin Azalan Toplam Sahip Olma Maliyeti
IP Office Server Edition, akıllı birleşik iletişim, ölçeklenebilir büyüme ve kesintisiz yönetim sunarak orta ölçekli işletmeler için ideal bir çözümdür. İşletmelerin mevcut bir ofise hızla ve kolayca kullanıcı ekleyebilmelerini veya uzaktaki bir ofise bağlanmalarını sağlar. Server Edition, sezgisel bir grafik kullanıcı arayüzünde tüm konumlardaki tüm kullanıcılar için gerçek merkezi yönetim ve lisanslama sunar.
IP Office, yüksek kullanılabilirlikli VMware vSphere 4.x veya 5.x yazılımı çalıştıran ve müşterinin sağladığı bir sunucuda dağıtım yapılmasına olanak tanıyan sanallaştırılmış yazılım olarak kullanılabilir. Sanallaştırılmış IP Office yazılımı, birincil, ikincil, genişletme, Avaya one-X® Portal veya uygulamalar sunucusu olarak tutuşturulabilen tek bir Açık Sanal Platform biçiminde paketlenmiştir. IP Office yazılımı, sanal bir makinenin içinde, adanmış bir sunucuda, cihazın veya bunların bir kombinasyonunda çalıştırabilir.
Özellikleri ve Faydaları
Avaya IP Office Server Edition aşağıdaki özellikleri ve avantajları içerir:
Genişletilmiş maksimum ölçek / kapasite
Tek bir nokta veya 32 noktaya kadar 2.000 kullanıcı
150 sesli mesaj portu
32 Müzik Bekletme kaynağı
150 Kanal kaydetme
300 Yakalama Grubu
256 Konferans Kanalı
32 Soft Konsol
Merkezi Yönetim
Yönetici, sezgisel bir arayüz kullanarak, tüm kullanıcıları tek bir konum veya 32 konuma kadar görüntüleyebilir.
Sistem durumu, yöneticinin, sistemin performansını etkileyebilecek potansiyel tüm sorunları, kullanılmakta olan ana hatlar, ses bağlantı noktaları ve bant genişliği kullanımı da dahil olmak üzere bilmesine imkan tanır.
LDAP ve Microsoft Active Directory gibi endüstri standardı kurumsal dizinlere entegrasyon ile temel çalışan bilgilerini depolar ve senkronize eder.
Merkezi Lisanslama
İndirimli lisans paketlerini maliyet etkin bir şekilde satınalın. Ağdaki herhangi bir yerdeki çalışanlarınıza kullanıcı çözümlerini kolayca atayın
Dahili Esneklik
Server Edition’ın uzak konumlara konuşlandırıldığı çok bölgeli bir ağdaki bir sistemin kesilmesi durumunda, kesinti noktasındaki tüm IP telefonları başka bir konuma kaydolur.
Avaya IP Office Productivity Solutions Matrix
İşletmenizin gerçek veya sanal ön kapısında resepsiyonistler sürekli olarak müşterileri ve iş ortaklarını selamlıyor ve onlarla etkileşimde bulunuyor. Verimli ve profesyonel çağrı yönetimi sağlayan bir telefon uygulamasına sahip olmanın ne kadar önemli olduğunu görmek kolaydır. IP Office Receptionist çözümü, resepsiyonistlerin arayanlara tatmin edici bir başlangıç deneyimi sunmasını sağlar.
Bu güçlü bilgisayar uygulaması, tek bir operatörün sadece çağrıların hızlı ve profesyonel bir şekilde işlenmesini sağlamakla kalmayıp aynı zamanda maliyetleri kontrol ederken tutarlı bir hizmet sunmasını sağlamak için birden fazla konumun çağrılarını yönetmesini sağlar. Bu çözüm, sezgisel bir arayüz aracılığıyla çağrı yönetimi eylemlerini basitleştirerek hizmeti iyileştirir. Aramaları aktarmak, aramaları beklemeye almak veya bir iş arkadaşınızda konferans yapmak için tıklayıp sürüklemeniz yeterlidir.
Çalışanların işletme karlılığı üzerindeki birçok etkisinden biri, başkalarının performansına yardımcı olma yeteneklerinden kaynaklanmaktadır. IP Office ™ Platformu için Avaya Communicator, dağınık çalışanlar, iş ortakları ve müşteriler arasında, cihaz türlerinde ortak bir arayüz bulunan sanal bir kültüre yardımcı olan mobil ve masaüstü kullanıcılarının kullanılabilirliğini artırmak için çeşitli uygulamalar sunan bir yazılım istemci portföyüdür.
Microsoft Lync için Avaya Communicator
Avaya Communicator for Microsoft Lync, mevcut yetenekleri ve performansı iyileştirmenin kolay ve düşük maliyetli bir yolunu sunar; kullanıcılar, zaten tanıdık uygulamaları ve cihazları kullanarak genişletilmiş işlevsellik ile tutarlı bir iletişim deneyimi kazanır.
Buna ek olarak, bu istemci tarafı eklentisi, IP Office Select’i çalıştırırken Microsoft Skype İşletme Desteği’ni desteklemektedir. Dağıtım, Microsoft Lync 2010 veya 2013 sunucusu dağıtılan bir ağ ortamı için tasarlanmıştır. Desteklenen Microsoft Windows İşletim Sistemleri, 32 veya 64 bit sürüm 7, 8.1 veya 10’u içerir.
Windows ve iPad için Avaya Communicator
Windows ve iPad için Avaya Communicator, Windows PC ve iPad kullanıcılarına IP Office ™ Platformu özellikleri sunar. Bu özellikleri genişletmek, varlığı ve birden fazla iletişim modunu tek bir uygulama aracılığıyla destekleyerek kullanıcı erişilebilirliğini ve verimliliğini artırır.
Avaya one-X® Portal ile birlikte bu yenilikçi arayüz, ilişkili dahili numara kullanan bir cihaz aracılığıyla telefon ve birleşik iletişim özelliklerini sağlar.
PC ve dizüstü Windows kullanıcıları iPad kullanıcıları Wi-Fi, 3G hücresel veya Sanal Özel Ağ üzerinden erişirken şirket ağı üzerinden bağlanırlar. Bu, kullanıcıların sesli ve görüntülü aramalar yapmak ve almak için IP Office sistemine giriş yapmalarını sağlar:
- E-posta ve Anlık İleti gönderme ve alma
- Durum durumunu yönetme ve diğer
- kullanıcıların varlığını ve görüşme
- durumunu görüntüleme
- Web İşbirliği oturumu başlatma
- Meet Me veya Ad hoc konferans başlat
- Arama geçmişi ve kişilere, sistem,
- kişisel ve yerel erişime erişin
IP Office Select çalıştırırken Çift sunucu kullanan Avaya one-X® Mobile Preferred müşterilerinin, birincil sunucu arızası durumunda birleşik iletişim özelliklerinin esnekliği konusunda endişelenmeleri gerekmez.
Bu esnek işlevsellik için yapılandırma neredeyse otomatiktir ve sunucuların durumu Avaya one-X® Mobile Preferred yönetim ekranında görüntülenir. Geçişin kontrol edilmesi gerekiyorsa, yeniden çalışma görevi manuel yürütme için yapılandırılabilir. Aşağıdaki şemada çalışma senaryosu örneği gösterilmektedir.
Sistem gereksinimleri
Sistem gereksinimleri, IP Office uygulamalarının bulunduğu sunucuya bağlıdır. Temel minimum gereksinimler:
- Avaya IP Office yazılım sürümü 11 veya üstü
- Web sesli posta bileşenli Voicemail Pro
- Windows 10, 2012 / 2012R2, 2016 veya Linux İşletim Sistemlerini destekleyen Windows Server
- Ağ bağlantısı hücresel 3G veya harici bir Wi-Fi servisini destekler
Bu entegrasyon, kullanıcılara Microsoft Outlook içinden Avaya IP Office özelliklerine erişim sağlayarak iletişim verimliliğini artırır. Avaya one-X® Portal deneyiminin bu alt kümesindeki işlevsellik çağrı kontrolü, iletişim durumu, Anlık Mesajlaşma, konferans planlama, web işbirliği, görsel sesli mesaj, çift sunucu ortamında esneklik ve sesli mesajların PC hoparlörleri üzerinden çalınması seçeneğini içerir.
Küçük ve orta ölçekli işletmeler, IP telefonun düşük maliyetinden ve multimedya mesajlaşma, konferans ve birleşik iletişim gibi en son iletişim ve işbirliği çözümlerinden yararlanmak için SIP tabanlı ağları kullanmaktadır. Bu bağlantı türü, yüksek kaliteli ses, yüksek tanımlı video ve gerçek zamanlı uygulamalar taşımak için tasarlanmıştır. Ayrıca, SIP santralleri daha fazla telefon uzantısını destekler ve yerel, ücretsiz, yerel ve uluslararası uzun mesafe iletişim maliyetlerini azaltır.
Şirket için Avaya Oturum Sınırı Denetleyicisi, bu güvenlik açıklarını, taşıyıcı tabanlı eşdeğerlerden çok daha düşük bir maliyetle kapsamlı güvenlik sağlayan küçük ve orta ölçekli işletmeler için optimize edilmiş düşük maliyetli tek kutu çözümünde giderir. Ayrıntılı politika uygulama, sürekli uyumun sağlanmasına yardımcı olur.
SIP gövdelerinin kamu ağı ile buluştuğu ve yukarıdaki örnek şemada SBCE tarafından temsil edildiği gibi net bir savunma hattı sunduğu kesin bir sınırlama kurulmuştur. Şirket için Avaya Session Border Controller, güvenlik risklerinin azaltılmasına yardımcı olurken, işletmelerin işletmeyi yönlendiren ortak ve birleşik iletişim uygulamalarını benimsemelerini sağlar.