Müşteri Alışkanlıkları DeğiştiArtık müşteriler; sosyal medyadaki yorumlarına müşteri SMS, e-posta, sosyal medya gibi mevcut tüm yazılı iletişim |
|
Metin Tabanlı Çağrı MerkeziMetin Tabanlı Çağrı Merkezi ile firmalar, müşterileri ile SMS, Müşteri alışkanlıklarındaki değişiklikler, çağrı merkezlerini Müşteriler, almak istedikleri bir hizmet için Çağrı Merkezi’ni Veya şirketin web sitesinde inceledikleri bir ürünle ilgili |
|
WhatsApp Mesajı Nasıl Cevaplanır?WhatsApp uygulamasından Tegsoft uygulamasına tek Kullanıcı bir ekrandan mesaj gönderirken diğer ekrandan |
Text Agent Metin Tabanlı Çağrı Merkezi
Müşteri Alışkanlıkları Değişti
Artık müşteriler; sosyal medyadaki yorumlarına müşteri
temsilcilerinin en kısa sürede cevap verilmesini istiyor.
SMS, e-posta, sosyal medya gibi mevcut tüm yazılı iletişim
kanallarından bir yetkiliye ya da bir müşteri temsilcisine
ulaşmayı tercih ediyor.
Müşteri temsilcileri de tüm bu kanallar aracılığı ile ulaşan
müşterilerin talep ve ihtiyaçlarını tek ekranda yönetmek istiyor.