Text Agent Metin Tabanlı Çağrı Merkezi

Müşteri Alışkanlıkları Değişti
Artık müşteriler; sosyal medyadaki yorumlarına müşteri
temsilcilerinin en kısa sürede cevap verilmesini istiyor.
SMS, e-posta, sosyal medya gibi mevcut tüm yazılı iletişim
kanallarından bir yetkiliye ya da bir müşteri temsilcisine
ulaşmayı tercih ediyor.
Müşteri temsilcileri de tüm bu kanallar aracılığı ile ulaşan
müşterilerin talep ve ihtiyaçlarını tek ekranda yönetmek istiyor.

Bu site, size daha iyi bir tarama deneyimi sunmak için çerezler kullanmaktadır. Bu web sitesinde gezinerek, çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.

ÇAĞRI MERKEZİ SİSTEMLERİ

Çağrı Merkezi ve İletişim Sistemleri hakkında farklılığımızı deneyimlemek ister misiniz? Hemen bir Artpro Uzmanı ile görüşmeye başlayın!