Avaya Aura® Application Enablement Services ( AES )

Kategori :

Bu Ürüne Profesyonel Destek Verilmektedir.

7/24 Destek Alabileceğinizi Biliyor Musunuz?

Destek Sistemine Giriş

Sadece 1 dakikanızı ayırarak destek formunu doldurun.
Destek Alın

Ürün Kategorileri

Avaya Aura® Uygulama Etkinleştirme Hizmetleri (Application Enablement Services) uygulama geliştiricilerin İletişim Yöneticisi’nde bulunan güçlü çağrı işleme, ortam ve yönetim özelliklerine erişmesine olanak tanıyan bir dizi gelişmiş telefon API’si, protokolü ve web hizmetidir.

Açıklama

Avaya Aura® Application Enablement Services (AES), Avaya Aura® Communication Manager için gelişmiş telefon uygulama programlama arabirimleri (API'ler), protokoller, Web Hizmetleri ve medyaya doğrudan IP erişimi seti sağlayan sunucu tabanlı bir yazılım çözümüdür. Bilgisayar Destekli Telekomünikasyon Uygulamaları (CSTA), Java Telefon API (JTAPI) ve Telefon Sunucusu API (TSAPI) gibi standartları destekler. AES, Avaya iletişim çözümlerinin tam işlevsellik özelleştirme yeteneklerini kurumsal uygulama geliştiricileri, üçüncü taraf bağımsız yazılım satıcıları (ISV'ler), yetkili iş ortakları ve sistem entegratörleri için erişilebilir hale getirir. Tüm bu hizmetler, görev açısından kritik iş gereksinimlerini desteklemek için yönetim, yedeklilik ve yük devretme yeteneklerine sahip tek, güvenli, ölçeklenebilir bir yazılım uygulamasına entegre edilmiştir.

Uygulama Etkinleştirme Hizmetleri, uygulama geliştiricilere Basit Nesne Erişim Protokolü (SOAP) / Genişletilebilir Biçimlendirme Dili (XML) yöntemleri aracılığıyla standart Web Hizmetleri aracılığıyla Avaya Aura® Communication Manager ile arabirim oluşturma yeteneği sağlar. Bu, iş ve iletişim uygulamalarının entegrasyonunu, gerçek zamanlı telefon ve Web Hizmeti aracılığıyla İletişim Yöneticisinin sistem yönetimi işlevlerinin gücünden yararlanarak, uygulama geliştiricilere yeni ve yenilikçi çözümler uygulamak için standart ve tanıdık bir yöntem sağlar.

 

Uygulama Etkinleştirme Hizmetleri ayrıca, Çağrı Merkezi uygulama gereksinimlerini destekleyen Bilgisayar Telefon Entegrasyonu (CTI) mimarisi ve platformunun yanı sıra yeni ortaya çıkan telefon API'leri (Uygulama Programlama Arayüzleri) kullanılabilir olduklarında sunar. Uygulama Etkinleştirme Hizmetleri, Telephony Server API (TSAPI), Java Telephony API (JTAPI), Avaya CallVisor LAN (CVLAN) API, Definity LAN Gateway (DLG) dahil olmak üzere önde gelen endüstri API'lerini desteklerken, birden fazla önceki Avaya CTI sunucu platformunu tek bir sunucuda birleştirir ve Cihaz Ortamı ve Çağrı Kontrolü (DMCC) API'si. Bu platform, tüm bu API'ler için geriye dönük tam uyumluluk sağlar ve Uygulama Etkinleştirme Hizmetleri platformunun eski, mevcut ve gelecekteki uygulama ihtiyaçlarına hizmet etmesini sağlar.

Uygulama Etkinleştirme Hizmetleri, IBM Lotus Sametime ve Microsoft OCS / Lync'in Office Communicator istemcisiyle, Communication Manager IP telefon yazılımının zengin telefon özelliklerinden yararlanmasını sağlar. Uygulama Etkinleştirme Hizmetleri platformunun bir kurumsal ağa entegre edilmesi, son kullanıcıların Avaya tarafından sağlanan zengin ve sağlam tıkla-iletişim özelliklerine Microsoft masaüstü ortamlarında sorunsuz entegrasyonla erişmesine olanak tanır.

 

Uygulama Etkinleştirme Hizmetleri, bir kullanıcı Sametime'da oturum açmamış olsa bile, Sametime kullanıcılarının Avaya tümleşik telefon varlığı özelliği aracılığıyla telefonda kimin olduğunu görme yeteneği gibi işlevlerle IBM Sametime ortamını da destekler.

Manuel çevirmeyi ortadan kaldırarak ve tüm iletişim işlemlerini tek bir masaüstü arayüzüne yönlendirerek çalışan verimliliğini ve üretkenliğini artırın.

İletişim Merkezi uygulamalarını Avaya'nın Communication Manager sektör lideri Çağrı Merkezi Yazılımıyla entegre ederek iletişim merkezi temsilcisinin verimliliğini ve üretkenliğini artırın.

Web Hizmetleri arayüzlerini kullanarak iş çözümlerine yönelik uygulamaları daha verimli bir şekilde geliştirin ve entegre edin.

En yeni IP tabanlı arama kayıt çözümleriyle toplam sahip olma maliyetini olumlu yönde etkileyin.

Yedeklilik seçenekleri, bir AES sunucusunun arızalanması durumunda ikinci bir AES sunucusunun otomatik olarak devreye girmesini sağlayarak AES'yi tek bir arıza noktası olarak ortadan kaldırır.

Avaya Aura® Communication Manager'a güvenli, yük dengeli ve yedekli bir iletişim bağlantısı kullanarak kritik uygulamalar için çalışma süresini artırın ve kesintileri azaltın.

Şirketler, Avaya'dan Yazılım Geliştirme Kitleri (SDK'lar), eğitim, araçlar, belgeler ve geliştirici desteğini kullanarak kendi uygulamalarını oluşturabilir.

Coğrafi Yedeklilik, bir Uygulama Etkinleştirme Hizmetleri sunucusu arızalanırsa, ikinci Uygulama Etkinleştirme Hizmetleri sunucusunun otomatik olarak devreye girmesini sağlar.

 

Faydaları: Uygulama Etkinleştirme Hizmetlerini (AES) tek bir hata noktası olarak ortadan kaldırır.

(AES) Uygulama Etkinleştirme Hizmetleri, IBM Lotus Sametime ile bütünleşir. Kurumsal sınıf bütünleştirme, IBM Lotus kullanıcıları aramak için (click-to-call, click-to-conference) tıkla-ara, konferans için tıkla-ara telefonla iletişim yetenekleri sağlar. Avaya'nın entegre telefon varlığı özelliği ile Sametime kullanıcıları, o kullanıcı Sametime'da oturum açmamış olsa bile kimin telefonda olduğunu görebilir.

 

Faydaları: Manuel aramayı ortadan kaldırarak ve iletişim için tek bir masaüstü arabiriminden yararlanarak çalışan verimliliğini ve üretkenliğini artırır.

(AES) Uygulama Etkinleştirme Hizmetleri, Microsoft Lync kullanıcılarıyla Avaya telefon yeteneklerini entegre ederek çok sayıda masaüstü telefon özelliğinin kullanılmasını mümkün kılar

 

Faydaları: Bu özellikler, numaraların manuel olarak çevrilmesi yerine iletişim için tek bir masaüstü arabiriminden yararlanarak, kurumsal çalışanların verimliliğini ve üretkenliğini artırır.

 

(AES) Uygulama Etkinleştirme Servisleri, gelen aramaların ek yönlendirmesini tamamlamak için arama kontrol API'leri (TSAPI, JTAPI, CallVisor LAN (CVLAN) ve DEFINITY LAN Ağ Geçidi (DLG)) aracılığıyla telefon aramalarının ilave kontrolünü (ör. 3. taraf arama kontrolü) sağlar, raporlama için çeşitli olaylar, belirli bir ek bilgiler sunarak kontrol sağlar, anahtar özellikler için ek iletişim gerçekleştirir ve bilgi için ek sorgulara yanıtı verir.

 

Faydaları: Avaya Aura® Communication Manager özelliklerini, kurumsal uygulama geliştiricileri, üçüncü taraf bağımsız yazılım satıcıları (ISV'ler), yetkili iş ortakları ve sistem entegratörleri için Avaya iletişim çözümlerinin tam işlevsellik özelleştirme yeteneklerini erişilebilir kılan özellikleri ortaya çıkarmaktadır.

Cihaz, Medya ve Çağrı Kontrolü (DMCC), açık, standartlara dayalı, Java ve Genişletilebilir Biçimlendirme Dili (XML) programlama arabirimi aracılığıyla Avaya telefon sunucunuzun güçlü özelliklerini ortaya çıkarır.

 

Faydaları: Üçüncü taraf geliştiricilerin (ISV'ler, müşteriler, iş ortakları) yeni nesil iletişim etkin uygulamalar oluşturmasına olanak tanıyan cihaz, medya ve çağrı kontrolü sağlar. Bu yetenekler şunları içerir: (1) IP medya akışına erişim, (2) bir telefonun özel veya paylaşılan kontrolü (telecommuter modu desteklenir), (3) telefon işlemlerini izleme ve / veya gerçekleştirme yeteneği, (4) 3. şahıs arama kontrolü fonksiyonları.

 

(AES) Uygulama Etkinleştirme Hizmetleri, geleneksel BT uygulama geliştiricilerine Basit Nesne Erişim Protokolü (SOAP) / XML yöntemleri aracılığıyla standart Web hizmetleri aracılığıyla İletişim Yöneticisi ile arabirim oluşturma yeteneği sağlar.

 

Faydalar: Bu, geliştiricilere yeni ve yenilikçi çözümleri uygulamak için tanıdık bir yol sağlar.

Uygulamaların Avaya Aura® Communication Manager üzerindeki yönetim nesnelerinin bir alt kümesine programlı olarak erişmesi ve bunları yönetmesi için bir yol sağlar. Sistem Yönetimi Hizmeti (SMS) ayrıca vektörleri yönetme özelliğini de destekler.

 

Faydalar: Bu, Communication Manager özelliklerini değiştirerek değer sağlayabilen geniş bir uygulama yelpazesine olanak tanır. Vektör desteği, üçüncü taraf geliştiricilerin vektörleri yönetmek için SMS uygulamaları oluşturmasına olanak tanır.

2,000 CTI messages per second

8,000 Device Media Call Control (DMCC) clients

8 Domain Control Associations

Microsoft Office Communicator: 20,000 concurrent client applications at 24,000 BHCC (with dedicated Avaya Aura Application Enablement Services server)

IBM Lotus Sametime: 10,000 concurrent client applications at 12,000 BHCC (with dedicated Avaya Aura® Application Enablement Services server)

Döküman

Sizi Arayalım

Share on linkedin
Share on twitter
Share on facebook
Share on pinterest
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on print