Tegsoft

Kategori :

Bu Ürüne Profesyonel Destek Verilmektedir.

7/24 Destek Alabileceğinizi Biliyor Musunuz?

Destek Sistemine Giriş

Sadece 1 dakikanızı ayırarak destek formunu doldurun.
Destek Alın

Ürün Kategorileri

Müşteri Memnuniyeti Odaklı Çağrı Merkezi Platformu
Tegsoft; en iyi deneyimi sunmak için tasarlanmış, memnuniyet odaklı bütünleşik Çağrı Merkezi platformudur.
MÜŞTERİ DENEYİMİ ​
Mevcut ve potansiyel müşterilerinle en iyi iletişimi sağla
Müşterilerin için fark yaratan temel şey ne olmalı? Cevap çok basit: Deneyim. Çünkü biliyoruz ki hızla değişmekte olan dijital dünyada fiyat ve ürün, müşteri sadakati için asla yeterli değil.
İşte bu bizi rakiplerimizden ayırıyor.
Mevcut ve potansiyel müşterilerine en iyi bağlantı seçenekleri ve en memnun edici müşteri deneyimini sunmak için Tegsoft Çağrı Merkezi Platformu Çözümleri ile tanış!​

Açıklama

İyi tasarlanmış bir Çağrı Merkezi yazılımının, doğru şekilde çalışan bir Çağrı Merkezi’nin işleyişinin anahtarı olduğuna inanıyoruz.​

Düzgün işleyen bir Çağrı Merkezi, firma için önemli bir gelir kaynağı ve aynı zamanda itibar sembolüdür.
Müşterilerinle olan her etkileşimin satışlarını artırdığından emin olmak istiyoruz!
Günümüz dijital dünyasında, bir müşteriyi elde etmek için yapılan
yatırımlar (örneğin dijital pazarlama yoluyla) ilk müşteri etkileşiminde
kolayca yok olabilir. Ayrıca Müşteri Deneyimi ölçmede, anlamlandırmada veya aksiyon almada başarısız olmak, stratejik dezavantaja neden olabilir.
WALKER’ın Müşteri 2020 raporuna göre; “2020 yılına gelindiğinde, Müşteri Deneyimi kilit marka farklılaştırıcısı olarak fiyat ve ürünün önüne geçecek” öngörüsünde bulunuluyor.
Diğer KPI'lara kıyasla tekil etkileşimlerdense sürekli ilişkileri daha iyi takip ettiği için müşterilerin bir şirketin ürünlerini veya hizmetlerini başkalarına önerme istekliliğini ölçen NPS'yi (Net Promoter Score) adapte ettik.

Bu nedenle, NPS'i ölçmek ve müşterilerini takip etmek için (kendinine ait bir tane yoksa) ücretsiz bir CRM de sağlıyoruz.
Eşsiz müşteri deneyimi sağlamak için, sana bir dizi zengin özellik sunuyoruz:
Müşteri profiline göre değişen dinamik bir IVR.
Müşteri ile etkileşime giren son temsilciye öncelik verme, (veya bundan kaçınma)
Müşteri profili oluşturma (örneğin, tahmini maaş aralığı, sosyal medya geçmişi vb.) ve hatta gerçek zamanlı müşteri eğilimi oluşturma (puanlama)

“Dinlemeye istekliysen, veriler seninle konuşur.”

 – Jim Bergeson –


Çağrı Merkezi Platformun hakkındaki detaylı bilgiye, Tegsoft’un detaylı raporlama ve analiz araçlarıyla kolaylıkla ulaşabileceksin.

Çağrı Merkezinin performansını ve verimliliğini artırmak, müşteri deneyimini en üst seviyeye çıkarmak için Tegsoft Çözümleri ile hemen tanışmalısın.
Çağrı Merkezi Platformu Raporlama & Analiz sonuçları ile neler yapıyorsun?

  • Problemleri tespit ediyorsun,
  • Maliyetlerini düşürebiliyorsun,
  • Hizmet kaliteni yükseltebilirsin,
  • Temsilcilerinin performanslarını ölçerek onların motivasyonlarını artırıyorsun!

Tegsoft’un anlık ve geçmişe yönelik raporları İletişim Merkezinizi yönetmenize, verimliliği ölçmene ve artırmana yardımcı olur.

Ses Kaydı ve Analiz

Ses kaydı analizi,

yöneticilerin müşteri şikayetlerini hızlı ve zamanında çözmelerini sağlayacaktır.

Çağrı Detay Raporları (CDR) ile çağrıların saatlik ve günlük dağılım bilgi ve grafiklerini raporla.

Ses kayıtlarının analizini detaylı olarak raporla. Ses kayıtlarını anlık olarak dinle ya da indir.

Ses kayıtlarını grafiksel olarak izleyerek çağrılarını analiz et. Raporları ister HTML olarak üretip Web tabanlı olarak görüntüle, istersen Excel ya da PDF dökümanı olarak arşivle.

İletişim Merkezi’nin Performansını Ölçmek İçin Raporlardan Yararlan

Temsilci ile bir müşteri arasındaki etkileşim çok önemlidir. Temsilci, görgü kurallarını korumalı, saygılı ve çözüm odaklı olmalıdır. Güncel MT Durumları raporu ile, Temsilcilerin anlık olarak çağrı

performansı ile ilgili bilgilere eriş.

Kampanya Arama Sonuçları raporları ile, MT kampanya aramalarına ait sonuç bilgilerini hem arama detayı bazında hem kampanya sonuçları bazında raporla

Tegsoft CRM modülü içinde yer alan Kişi Aktiviteleri raporları ile, detaylı aktivite raporları elde et.

Bu raporları kişi ya da aktivite kırılımı ile görüntüle.

E-Mail, SMS, WebChat kanallarına dair raporlara kolayca eriş.

Hepsi bir arada çözümlerimizle en iyi deneyimi yaşa

Neler yapıyoruz?

  • İletişim dünyasındaki trendleri yakından takip ediyoruz.
  • Sürekli gelişen ve değişen ortamlardaki yenilikleri yakalayarak

seni bir bir adım önde tutmaya çalışıyoruz

yapıda olmalı )

İhtiyaçlarını karşılayacak en verimli hizmeti sunmak önceliğimiz. Haydi, sana özel sağladığımız özelliklere bir göz at!

Kullanıcı dostu ekranları ile herhangi bir web sayfasında işlem yapmak kadar kolay bir kullanıcı deneyimi yaşa. Müşteri temsilcileri yalnızca tek bir ekran üzerinden gelen/giden telefon, e-posta, SMS, Web-Chat, WhatsApp çağrılarını yönetebilir. Tegsoft CRM ile müşteri bilgilerini detaylıca kaydedebilir, tek bir ekran üzerinden müşteriye ait geçmiş aktivite bilgileri de dahil olmak üzere tüm bilgilere erişip, ek notlar alabilirsin.
IVR Modülü ile otomatik aramalar da başlatabilirsin. SMS ile, sistemde kayıtlı olan kişilere sadece bir tıkla SMS gönderimi gerçekleştirebilirsin. Talep ve Şikayet Yönetimi ile; e-mail, web siteleri, Facebook, Twitter gibi sosyal medya kanalları üzerinden kurum ile ilgili müşteri talep ve şikayetlerini tarayabilir ve yakalayabilirsin.
Müşterilerin ya da son kullanıcıların almış oldukları ürün ve hizmetle ilgili ödemelerini Vpos özelliği sayesinde sanal post üzerinden yapabilirler. TTS Sesli Yanıt Sistemi (IVR) üzerinden vermiş olduğun hizmetlerde metnin sese dönüştürülmesini sağlayabilirsin.

Tegsoft Cloud ile işin güvence altında

2+2=4: Çağrı Merkezi Platformunun yüksek hacimli çağrı trafiğini, yalnızca gerçek bir kurumsal bulut mimarisi kaldırabilir.

Tegsoft, Çözümleri’ni IBM Cloud üzerine inşa eder. Bunun sonucu olarak; esnek iş gücü imkânları, üstün entegrasyon yetenekleri ve müşteri memnuniyeti hedeflerin doğrultusunda  yeni seçenekler sunar.

 

Tegsoft Telescope Uygulaması

Tegsoft Telescope, Tegsoft Çağrı Merkezi kullanıcıları için tasarlanmış, gerçek zamanlı arama takibi sağlayan, kullanımı kolay bir mobil uygulamadır. Tegsoft Telescope, Çağrı Merkezi’nin mevcut durumunu herhangi bir zaman ve yer sınırlaması olmadan takip edilmesini sağlar. Çağrı Merkezi sistemi için çağrı trafiğini izlemesi amaçlanmıştır.

Neden Tegsoft’u seçmelisin?

Omnichannel Müşteri Yolculuğu
Tüm iletişim ihtiyaçlarınızı ses, webchat, email, mesajlaşma uygulamaları ve sosyal medya kanalları aracılığıyla karşılıyoruz. İyi tasarlanmış bir müşteri yolculuğu için, ileri düzey CRM, aktivite ve ihtiyaç gereklilikleri yönetimi gibi tüm araçları kullanıyoruz.

Verinin gücünü biliyoruz ve
herhangi bir 3. parti yazılım entegrasyonu için çok çeşitli açık API’ler sağlıyoruz.

Ayrıca Salesforce, Whatsapp, Microsoft Dynamics, Zendesk, ve Sap ile hazır entegrasyonlarımız mevcuttur.

Yenilik Tutkusu
Biz yenilik için çok tutkulu bir ekibiz ve bunu müşterilerimiz ile yapmaktan gurur duyuyoruz.

Mobil Uygulama


Sizi Arayalım

Share on linkedin
Share on twitter
Share on facebook
Share on pinterest
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on print