AVAYA IX Workplace Attendant

Bu Ürüne Profesyonel Destek Verilmektedir.

7/24 Destek Alabileceğinizi Biliyor Musunuz?

Destek Sistemine Giriş

Sadece 1 dakikanızı ayırarak destek formunu doldurun.
Destek Alın

Ürün Kategorileri

MÜŞTERİLERİNİZDE GÜZEL BİR İMAJ BIRAKIN

İşletmenize gelen çağrılar firmanız adına olumlu bir izlenim bırakmak için size fırsat sağlayabilir. Hızlı cevaplama, uygun karşılama ve verimli bir görüşme işletmenizin operasyon kalitesi hakkında arayan müşterilerinizde olumlu fikirler oluşturarak daha güçlü ticari ilişkiler sağlanabilir.  Aynı şekilde yetersiz bir karşılama ise müşterilerinizi sizden uzaklaştırabilir.

 

Açıklama

Avaya IX Workplace Attendant’ın sezgisel arayüzü sayesinde medikal çağrı merkezi personeline güçlü iletişim yetenekleri sağlar. Operatörler gelen çağrıların geçmiş detaylarını kolaylıkla görüntüleyebilir. Avaya IX Workplace Attendant operatörlerin verimli bir şekilde çalışmasını sağlayan ve optimize edilmiş çağrı karşılama deneyimi arayanları doğru kaynağa yönlendirir. Çözüm odaklı iş akışı sağlaması yönüyle arayanların kuyrukta bekleme sürelerini kısaltır ve doğru yönlendirmeyi sağlar.

Durum bilgisi özelliği sayesinde gelen çağrıyı sesli mesaja veya farklı bir operatöre yönlendirmek için bilgilendirme sağlar.

Gelen çağrıların daha hızlı yönlendirilmesi için sık kullanılanlar listesi oluşturulabilir.

Önerilen çağrı yönlendirme özelliği ile eski çağrı örneklerine göre Avaya IX Workplace Attendant en uygun yönlendirmeyi otomatik olarak önerir ve böylece daha hızlı karşılama ve kısa bekletme süreleri sağlar.

Cherry Picking özelliği, operatörlere kuyrukta bekleyen çağrılardan önem derecesine göre öncelikli çağrıların daha hızlı karşılanmasını sağlar.

Operatörler arayan kişilerin tercihlerini, önceliklerini ve kişisel bilgilerini not alarak bir sonraki görüşmede kişiye özel yaklaşımda bulunabilir.

Kriz uyarısı özelliği ile acil çağrılarda isim, numara, saat ve lokasyon bilgilerini içeren sesli ve görsel bildirim imkanı sağlar.

Avaya IX Workplace Attendant gelişmiş özellikleri sayesinde kontrolü operatöre verir ve böylece çağrıların kolayca değerlendirilerek doğru şekilde yönlendirilmesini sağlar. Operatörlere ait rehber ve harici veri tabanı bilgileri 5 farklı kaynaktan geri yüklenebilir. Operatörler kuyrukta bekleyen çağrıları, bekleme sürelerini ve çağrı detaylarını görüntüleyebilir. Ayrıca rehberde diğer operatörlerin durumları, takvim detayları görüntülenebilir gereksinim durumunda hızlı arama listesi tanımlanabilir.

Çağrı geçmişi ekranı gelen, cevapsız ve dış aramalara ait bilgileri gösterir ve bu alanda arama yeteneği sunar.

Transfer, bekletme, geri alma, park etme özellikleri operatör ekranlarına entegre edilmiş olup kontrollü ve kontrolsüz transfer ile çağrı aktarımında kolaylık sağlanır.

Camp-on, geri arama,  gece servisi ve operatörleri meşgul moduna alma gibi gelişmiş çağrı yönetim kabiliyetleri önemli iletişim ayrıcalıkları sağlar. Operatörler ayrıca 6 kişiye kadar konferans çağrılarını yönetebilir.

Avaya IX Workplace Attendat operatörlerin durumlarına göre çağrıya katılma ve çıkma esnekliğine izin verir. Ayrıca çağrı sonrası işlem sonrası ile çağrıya ilişkin bilgilerin girilmesine olanak sağlanır.

Avaya ve diğer marka kulaklıklar Avaya IX Workplace Attendant tarafından operatörlerin gereksinimleri için desteklenmektedir.

Avaya IX Workplace Attendant maksimum verimlilik için geniş ve dağınık mimarili sistemler için gereksinimleri destekleyecek kapasite ve yeteneklere sahiptir. 50 operatöre kadar desteklenen ve 50000 database girdisi sayesinde yoğun çalışma saatlerinde maksimum operatör kaynağı sağlar. Operatörler eş zamanlı 5 gruba login olabilir ve bu gruplardan çağrı alabilir. LDAP/Active Directory ve 5 harici database desteği ile operatörler kolay bir şekilde arama yapabilirler.

Avaya IX Workplace Attendant Windows 8.1 ve Windows 10 işletim sistemlerine kurulabilir. Usb ve bluetooth kulaklıklar ile kullanılabilmektedir. Operatörler bilgisayar modunu seçerek HD ses kalitesi ile görüşme imkanına sahip olur. Alternatif olarak bilgisayarın sesi yerine avaya telefonlarını kullanabilirler.

Farklı vardiyalarda ve part-time çalışan operatörlerin kurumsal ve kişisel verilerine erişimleri konusunda hassasiyet sağlar. Kullanıcı profilleri ile operatörlerin sorumluluklarına göre farklı yetki seviyeleri tanımlanabilir.

 

Döküman

Sizi Arayalım

Share on linkedin
Share on twitter
Share on facebook
Share on pinterest
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on print