AVAYA IX Workplace Attendant

MÜŞTERİLERİNİZDE GÜZEL BİR İMAJ BIRAKIN

İşletmenize gelen çağrılar firmanız adına olumlu bir izlenim bırakmak için size fırsat sağlayabilir. Hızlı cevaplama, uygun karşılama ve verimli bir görüşme işletmenizin operasyon kalitesi hakkında arayan müşterilerinizde olumlu fikirler oluşturarak daha güçlü ticari ilişkiler sağlanabilir.  Aynı şekilde yetersiz bir karşılama ise müşterilerinizi sizden uzaklaştırabilir.

 

Bu site, size daha iyi bir tarama deneyimi sunmak için çerezler kullanmaktadır. Bu web sitesinde gezinerek, çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.

ÇAĞRI MERKEZİ SİSTEMLERİ

Çağrı Merkezi ve İletişim Sistemleri hakkında farklılığımızı deneyimlemek ister misiniz? Hemen bir Artpro Uzmanı ile görüşmeye başlayın!