Sabit telefon üzerinden yapılan giden çağrı raporlamasının tüm bilgilerini toparlayarak hızlıca milyonlarca kayda ulaşmanızı sağlar. Görüşme detayı sayesinde şirketinizdeki telefonlardan giden çağrı trafiğini düzenlerken verimlilik ve maliyeti de kontrol altına almış olursunuz.
Detaylı Çağrı Raporlama Yazılımının Avantajları Nelerdir?
Detaylı çağrı raporlama yazılımı kullanımı amacı, maliyet ve verimlilik bazlı olarak değerlendirilebilir. Bazı firmalar, çağrı kayıt raporlamayı fatura tutarını düşürme amaçlı kullanırken bazı firmalar, yüksek trafiği daha verimli yönetmek için kullanmaktadır.
CDR raporlama yazılımı ile işletmenizdeki telefon altyapısını ve ses iletişimini daha efektif kullanımını sağlayabilirsiniz. Telefon santrali altyapınızla tam uyumlu şekilde çalışabilecek çağrı kayıt ve raporlama yazılımı ile kontrolsüz olarak yönettiğiniz telefon faturalarınızı ve çağrı kayıtlarınızın kalitesini arttırabilirsiniz.
Detaylı çağrı raporlama yazılımının avantajları şunlardır:
Telefon trafiğinizi kontrol altına alır,
Telekomünikasyon faturanızı düşürmenizi sağlar,
Telefon çağrı görüşme verimliliğini arttırır,
Ekip optimizasyonu sağlar,
Çağrı yönetim kolaylığı sağlar.
Datasheet’te sadece aşağıdaki konuları yazmanı kalan kısmı ise resimler ile tamamlamanı rica ederim.
Çağrı analiz programı aşağıdaki bilgilerin türevinden raporlar üretmektedir.
Temel Paket Kapsamı
- Hangi dahili aradı.
- Hangi numara arandı.
- Hangi gün aradı.
- Hangi saat’te aradı.
- Hangi saat’te kapattı.
- Görüşme ne kadar sürdü.
Temel paket dışında gelen talepler ise özel talep olarak değerlendirilmekte Ve ücreti mukabil olarak yapılmaktadır.
Ürün Subscription olarak sunulmaktadır.
Reviews
There are no reviews yet.