ArtSR, çağrı merkezi sistemi ile http isteklerle haberleşerek çağrı başlangıç bitiş durumlarından haberdar olarak müşteri temsilcisi ekranın o çağrı boyunca kayıt edilmesini sağlar. Bu kaydı çağrı ile ilişkilendirir ve sıkıştırma sonrası çağrı merkezine teslim eder. Böylelikle çağrı merkezi sisteminde ilgili çağrıların ses kayıt ile beraber ekran kaydı da eş zamanlı olarak görüntülenebilir yada kalite yönetim çözümü ile de entegre kullanılabilir
ARTSR – SCREEN RECORDING
ArtSR Çağrı Merkezi müşteri hizmetleri görüşmelerinizi, önemli sorunları gözlemleyebilecek, müşteri hizmetleri çalışanlarının gelişimlerini yönlendirebilecek ve müşteri deneyiminizi sürekli olarak iyileştirmenize yardımcı olabilecek, Çağrı merkezi sistemlerine entegre bir ekran kayıt çözümüdür.