Numara Gizleme ile; Bu katma değerli hizmeti veren ile hizmeti alan arasındaki görüşme iletişimi, ip telefon santral sistemi üzerinden gerçekleşir. Bu sayede yapılan telefon görüşmeleri kontrolünüz altında gerçekleşmiş olur. Yapılan görüşmelerin çağrı kayıtları, görüşme ses kayıtları sistemimiz üzerinde alınmış olur.
Hizmet veren ile hizmet alanın iletişim numaraları gizli kaldığı için müşteri bilgi güvenliğini sağlamış olursunuz.
Güvenliği ve gizliliği arttırmak için yapılan bu çalışma ile hem öncelikli olarak son kullanıcı hem de hizmet veren kurumun personelinin telefon numaraları gizli kalmaktadır.
İhtiyaç durumunda sektöre ve verilen hizmetin tipine göre Son kullanıcı ile temasta bulunacak personel birbiri ile iletişim kurması gerektiği zaman sistem, çağrıları otomatik olarak “tanımlı bulunan kurum ” numarasına yönlendirilmektedir.
Son kullanıcı, istemediği kişilerle eşleşmiyor.
Hizmet memnuniyetini ölçümlemek için işlem sonuna “Müşteri Hizmetleri Beni Arasın” seçeneği eklenerek, Çağrı Merkezi IVR-Sesli yanıt sistemi üzerinden tuşlama yapılarak alınan hizmetin memnuniyet döngüsü raporlanabilir.
7/24 çalışan müşteri hizmetlerinin mobil uygulamaları ile entegre çalışan sistemiz kurumların ihtiyaçları doğrultusunda geliştirmelerle kullanıcıların daha iyi ve kaliteli hizmet almasını hedefleyen güncellemelerini sürdürmeyi planlamaktadır.
Veri Güvenliği
Arayan ve aranan kişinin iletişim bilgileri ip santral üzerinden yönlendirildiği için veri gizliliği ihlali ortadan kalkmaktadır. Bu yönlendirme bir veri tabanı üzerinden tanımlı kurallar dahilinde gerçekleşir. Veri tabanı sadece yetkili kişilerin erişimine açık olduğu için çağrı merkezi aramaları veri gizliliği göz önünde bulundurarak yapılmış olur.
Arayan Müşteri Gizliliği
Veri güvenliği sayesinde arayan ve arada hizmet veren aracılarında ayrıca gizliliği sağlanmaktadır. Bu sayede hem işletmenin hem de müşterinin numaraları gizlenerek çok yönlü gizlilik elde edilir. İletişim çağrı merkezi numarası üzerinden gerçekleşir.
Pratik İletişim
Telefon aramaları; doğrudan santral numarası yerine tanımlı Çağrı Merkezi numarası üzerinden iletişim kurmak çağrı süreçlerini hızlandırır. Numara Gizleme özelliği sayesinde santral numarası üstüne yoğunluk olmaz. Gelen aramalar ve giden aramalar birden fazla ip santral hatları üzerinde dağılabilir. Bu sayede çağrı merkezi iletişimi hızlı ve verimli bir sürece dönüşür.
Etkin İletişim
Müşterilerine hizmeti götürenler ile hizmeti alanlar arasında daha etkin iletişim kurulabilir. Telefon numaralarının gizliliğinden emin olan müşteriler, arama yapma konusunda daha rahat hisseder. Ayrıca işletmeler de sistemden alınan katma değeri yüksek raporlar ile çok daha müşteri odaklı etkin iletişim kurabilirler.