MÜŞTERİ DENEYİMİ
Mevcut ve potansiyel müşterilerinle en iyi iletişimi sağla
Müşterilerin için fark yaratan temel şey ne olmalı? Cevap çok basit: Deneyim. Çünkü biliyoruz ki hızla değişmekte olan dijital dünyada fiyat ve ürün, müşteri sadakati için asla yeterli değil.
İşte bu bizi rakiplerimizden ayırıyor.
Mevcut ve potansiyel müşterilerine en iyi bağlantı seçenekleri ve en memnun edici müşteri deneyimini sunmak için Tegsoft Çağrı Merkezi Platformu Çözümleri ile tanış!
RAPORLAMA VE ANALİZ
“Dinlemeye istekliysen, veriler seninle konuşur.”
– Jim Bergeson –
Çağrı Merkezi Platformun hakkındaki detaylı bilgiye, Tegsoft’un detaylı raporlama ve analiz araçlarıyla kolaylıkla ulaşabileceksin.
Çağrı Merkezinin performansını ve verimliliğini artırmak, müşteri deneyimini en üst seviyeye çıkarmak için Tegsoft Çözümleri ile hemen tanışmalısın.
Çağrı Merkezi Platformu Raporlama & Analiz sonuçları ile neler yapıyorsun?
- Problemleri tespit ediyorsun,
- Maliyetlerini düşürebiliyorsun,
- Hizmet kaliteni yükseltebilirsin,
- Temsilcilerinin performanslarını ölçerek onların motivasyonlarını artırıyorsun!
ÇAĞRI MERKEZİ YÖNETİMİ
Hepsi bir arada çözümlerimizle en iyi deneyimi yaşa
Neler yapıyoruz?
- İletişim dünyasındaki trendleri yakından takip ediyoruz.
- Sürekli gelişen ve değişen ortamlardaki yenilikleri yakalayarak
seni bir bir adım önde tutmaya çalışıyoruz
HER ŞEY ‘BULUT’TA
Tegsoft Cloud ile işin güvence altında
2+2=4: Çağrı Merkezi Platformunun yüksek hacimli çağrı trafiğini, yalnızca gerçek bir kurumsal bulut mimarisi kaldırabilir.
Tegsoft, Çözümleri’ni IBM Cloud üzerine inşa eder. Bunun sonucu olarak; esnek iş gücü imkânları, üstün entegrasyon yetenekleri ve müşteri memnuniyeti hedeflerin doğrultusunda yeni seçenekler sunar.
Entegrasyonlar
Tegsoft WebChat ile artık Facebook Messenger & Whatsapp aramalarını yanıtlayabilirsin!