Tegsoft Inbound

Inbound Çağrı Merkezi Servisleri

Günümüz iletişim dünyasında, her iş kolunda, Inbound Çağrı Merkezi Müşteri İlişkileri Yönetimi’nde lider bir role sahiptir.

Müşteriler Çağrı Merkezleri aracılığıyla;

  • Satın almak,
  • Satın almak istedikleri ürün veya hizmet hakkında bilgi almak,
  • Satın aldıkları hizmet / ürün için bir şikayeti veya talebi belirtmek istiyorlar

Bu site, size daha iyi bir tarama deneyimi sunmak için çerezler kullanmaktadır. Bu web sitesinde gezinerek, çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.

ÇAĞRI MERKEZİ SİSTEMLERİ

Çağrı Merkezi ve İletişim Sistemleri hakkında farklılığımızı deneyimlemek ister misiniz? Hemen bir Artpro Uzmanı ile görüşmeye başlayın!