Inbound Çağrı Merkezi Servisleri
Müşteriler Çağrı Merkezleri aracılığıyla;
-
Satın almak,
-
Satın almak istedikleri ürün veya hizmet hakkında bilgi almak,
-
Satın aldıkları hizmet / ürün için bir şikayeti veya talebi belirtmek istiyorlar
Inbound Çağrı Merkezi’nin Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati Sağlamadaki Rolü
Inbound Çağrı Merkezleri, firmalar için dış dünyaya açılan pencerelerdir. Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati sağlanmasında önemli bir rol oynamaktadır. Bu nedenle, Inbound Çağrı Merkezinin hizmet kalitesi, firmaların sunduğu ürün veya hizmetin kalitesi kadar önemlidir
Inbound Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Paketi Özellikleri
Firmaların müşterilerine mükemmel Çağrı Merkezi deneyimi sağlamalarına yardımcı olmak için Inbound Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Paketi ile aşağıdaki özellikleri sunuyoruz:
- Web tabanlı Çağrı Merkezi arayüzü ile kolay erişilebilirlik
- Lokasyon bağımsız çalışma esnekliği.
- Entegre Webphone ile Tek Ekranda Çağrı Yönetimi
- Yönetimi kolaylaştırmak için alarm e-mailleri
- Müşteri Temsilcisi aktivite yönetimi ve raporlama
- Manuel giden aramaları yönetme
- Çağrı sürecini izleme, bekleyen çağrıları raporlama ve detaylandırma
- Genişletilmiş entegrasyon özellikleri sayesinde yazılımı tek bir ekranda kullanma
- Durum panelini kullanarak arama trafiğini anında kontrol etme
- Ses Kayıtları ve Ses Analizi
- IVR Özellikleri
3. Parti Yazılımları ve Gömülü Tegsoft CRM Özellikleri İçin Entegrasyonlar
- Entegre ve yapılandırılmış CRM
- Arayan kimliği özelliği ile müşteri memnuniyetini arttırma fırsatı
- Projeleri veya Müşterileri gruplandırarak yönetme
- Müşteri odaklı, özel karşılama ve kuyruk yönetimi (VIP Müşteri Özelliği)
- Müşterinin arama geçmişine erişim
- Müşteri için belirlenmiş aktiviteler oluşturma
- Anket tanımlama ve yürütme
- 1 Müşteri Temsilcisi’nden 100’lercesine kolayca ölçekleme
- Hızlı kuruluma
- Uzaktan erişim ve yönetim seçenekleri