Outbound Çağrı Merkezi Servisleri
Çağrı Merkezleri, müşteri ilişkileri yönetimi, satış ve pazarlama işlemlerini destekleme, müşterileri bilgilendirmek ve ihtiyaçlarını belirlemek için araştırma kampanyaları yapmak, zaman ve maliyet yönetimi konularında uzmandır.
Firmalar, otomatik arama kampanyalarını;
-
Yeni ürün ve hizmetler hakkında bilgi vermek,
-
Geri bildirim toplamak için Müşteri Memnuniyeti anketleri yapmak,
-
Müşteriler için kişiselleştirilmiş çağrı kampanyaları başlatmak,
-
Müşteri bilgilerini yönetmek, borçları hatırlatmak için tercih etmekteler.
Otomatik Arama Kampanyalarında Outbound Çağrı Merkezi’nin Rolü.
Firmaların Kampanya Yönetimi’nden beklediği özellikler;
- Kampanya verilerini kolayca yüklemek,
- Müşteri Temsilcisi ekranında gerekli tüm müşteri verilerini arama sırasında açmak,
- Kampanya sonucu kategorileri oluşturmak ve sonuç kodlarını rapor etmek,
- Kampanyaları ve temsilci atamasını kolayca yönetmek,
- Gerçek zamanlı kampanya araması izlemek.
3. Parti Yazılımları ve Gömülü Tegsoft CRM Özellikleri İçin Entegrasyonlar
Outbound Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Paketi, gömülü Tegsoft CRM ile kontak iletişimini yönetmeyi sağladığı gibi 3.parti Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) yazılımın için gelişmiş entegrasyon modellerini de içerir. TegsoftCRM müşterilerin aşağıdaki işlemleri yapmalarına olanak sağlar:
- Entegre ve yapılandırılmış CRM
- Arayan kimliği özelliği ile müşteri memnuniyetini arttırma fırsatı
- Projeleri veya Müşterileri gruplandırarak yönetme
- Müşteri odaklı, uzmanlaşmış çağrı kampanyaları
- Müşterinin arama geçmişine erişim
- Müşteri için belirlenmiş aktiviteler oluşturma
- Anket tanımlama ve yürütme
- 1 Müşteri Temsilcisi’nden 100’lercesine kolayca ölçekleme
- Hızlı kuruluma
- Uzaktan erişim ve yönetim seçenekleri