Blended Çağrı Merkezi Hizmetleri
Blended Çağrı Merkezi, hem Müşteri Hizmetleri hem de Pazarlama Kanalı olarak önemli bir role sahiptir. Çağrı Merkezleri, müşteri ilişkileri yönetimi, satış ve pazarlama işlemlerini destekleme, müşterileri bilgilendirmek ve ihtiyaçlarını belirlemek için araştırma kampanyaları yapmak, zaman ve maliyet yönetimi konularında uzmandır.
Müşteriler, Çağrı Merkezleri aracılığıyla;
- Satın almak,
- Satın almak istedikleri bir ürün veya hizmet hakkında bilgi almak,
- Satın aldıkları hizmet / ürün hakkında şikayet veya talep belirtmek istiyorlar.
Firmalar otomatik arama kampanyalarını
- Yeni ürünler ve / veya hizmetler hakkında bilgi vermek,
- Geri bildirim toplamak için Müşteri Memnuniyeti anketleri yapmak,
- Müşteriler için kişiselleştirilmiş çağrı kampanyaları başlatmak,
- Müşteri bilgilerini yönetmek, borçları hatırlatmak için tercih ediyor.
Blended Çağrı Merkezi’nin Müşteri Hizmetlerinde Rolü
Müşteriler Çağrı Merkezi’ni aradıklarında, talepleri veya şikayetleri hakkında en kısa sürede bilgi almayı beklemekteler. Müşteri Temsilcisi ile konuşmadan, self-servis tarafından işlemlerini olabildiğince hızlı yapmak istiyorlar.
Otomatik Arama Kampanyalarında Blended Çağrı Merkezi’nin Rolü
Firmalar Çağrı Merkezi Yönetimi aracılığıyla;
- Çağrı işlemlerini en hızlı şekilde bir ekranda yürütmek,
- Çağrı sırasında müşterinin her bilgisini, kurum için kullandıkları diğer yazılımları entegre ederek kullanmak,
- Çağrı trafiğini geçici olarak takip edebilme ve analiz edebilmeyi bekliyorlar.
Blended Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Özellikleri
-
Web Tabanlı Çağrı Merkezi arayüzü ile kolay erişilebilirlik
-
Lokasyon bağımsız çalışma esnekliği
-
Entegre Webphone ile Tek Ekranda Çağrı Yönetimi
-
Yönetimi kolaylaştırmak için alarm E-mailleri
-
Müşteri Temsilcisi aktivite yönetimi ve raporlama
-
Kuyruk yönetimi ve raporlama
-
Manuel giden aramaları yönetme
-
Dış Arama kampanya yönetimi ve raporlama
-
Verileri bir Excel dosyasından veya bir Web Hizmeti aracılığıyla dinamik olarak yükleme
3. Parti Yazılımları ve Gömülü Tegsoft CRM Özellikleri İçin Entegrasyonlar
Tegsoft CRM müşterilerin aşağıdaki işlemleri yapmalarına olanak sağlar:
- Entegre ve yapılandırılmış CRM
- Arayan kimliği özelliği ile müşteri memnuniyetini arttırma fırsatı
-
Projeleri veya Müşterileri gruplandırarak yönetme
-
Müşteri odaklı, uzmanlaşmış çağrı kampanyaları
-
Müşterinin arama geçmişine erişim
-
Müşteri için belirlenmiş aktiviteler oluşturma
-
Anket tanımlama ve yürütme
-
1 Müşteri Temsilcisi’nden 100’lercesine kolayca ölçekleme
-
Hızlı kuruluma
-
Uzaktan erişim ve yönetim seçenekleri