İletişim Merkezlerinin 2021’de Kullanması Gereken Teknolojiler
2020’de bir dizi yeni eğilim ortaya çıktı ve iletişim merkezleri, 2021’e kadar devam eden ve [...]
Ara
Call Center Sistemleri
Call center olarak adlandırılan çağrı merkezleri firmaların vazgeçilmez bir parçası haline gelmiştir. Özellikle Teknolojinin son [...]
Ara
Ip Telefon Nedir?
Günümüzde, internet kullanımının giderek yaygınlaşması ile ip telefon nedir çok sık araştırılmaya başlandı. Bu sorunun [...]
Ara
Sanal Santral
Sanal PBX ( PBX olarak da bilinir), kişisel veya iş amaçlı iletişim ihtiyaçlarını karşılamayı amaçlayan [...]
Ara
Dijitalleşen çağda müşteri beklentileri nasıl değişti?
Bir şirketin gelirini artırmak için yapabileceği birçok yöntem vardır, ancak hiçbiri iyi bir müşteri deneyimi [...]
Kas
Çağrı Merkezine bakışımız
Çağrı merkezleri; değişen müşteri beklentilerini anlamak ve karşılamak, müşteri sadakatini yaratmak, sürdürülebilir ve geliştirilebilir ürün/hizmetleri [...]
Eki
Sesli Yanıt Sistemi (IVR) / Voice Response System (IVR)
Temel IVR Yapısı Temel IVR yapısı, karşılama anonsu ile çağrının karşılanması, tuşlamalara göre çağrının yönlendirilmesi [...]
Eki
Çağrı Merkezi
Çağrı merkezi, mevcut ve potansiyel müşterilerden gelen telefon aramalarının yönlendirildiği merkezi bir departmandır. Çağrı merkezleri, [...]
Eki
Avaya Servis Hizmetleri
Artpro Teknoloji Avaya Birleşik İletişim Sistemleri küçük, orta ve büyük ölçekli kurumsal ihtiyaçlarınız için hem [...]
Eki
Artpro Teknoloji, Avaya’nın Profesyonel Çözümlerini sunan bir iş ortağıdır.
Birlikte, müşteri ve ekip katılımı, birleşik iletişim ve işbirliği, iletişim merkezi, müşteri deneyimi yönetimi ve [...]
Eki