İletişim Merkezlerinin 2021’de Kullanması Gereken Teknolojiler

2020’de bir dizi yeni eğilim ortaya çıktı ve iletişim merkezleri, 2021’e kadar devam eden ve [...]

Call Center Sistemleri

Call center olarak adlandırılan çağrı merkezleri firmaların vazgeçilmez bir parçası haline gelmiştir. Özellikle Teknolojinin son [...]

Ip Telefon Nedir?

Günümüzde, internet kullanımının giderek yaygınlaşması ile ip telefon nedir çok sık araştırılmaya başlandı. Bu sorunun [...]

Sanal Santral

Sanal PBX ( PBX olarak da bilinir), kişisel veya iş amaçlı iletişim ihtiyaçlarını karşılamayı amaçlayan [...]

Dijitalleşen çağda müşteri beklentileri nasıl değişti?

Bir şirketin gelirini artırmak için yapabileceği birçok yöntem vardır, ancak hiçbiri iyi bir müşteri deneyimi [...]

Çağrı Merkezine bakışımız

Çağrı merkezleri; değişen müşteri beklentilerini anlamak ve karşılamak, müşteri sadakatini yaratmak, sürdürülebilir ve geliştirilebilir ürün/hizmetleri [...]

Sesli Yanıt Sistemi (IVR) / Voice Response System (IVR)

Temel IVR Yapısı                                        Temel IVR yapısı, karşılama anonsu ile çağrının karşılanması, tuşlamalara göre çağrının yönlendirilmesi [...]

Çağrı Merkezi

Çağrı merkezi, mevcut ve potansiyel müşterilerden gelen telefon aramalarının yönlendirildiği merkezi bir departmandır. Çağrı merkezleri, [...]

Avaya Servis Hizmetleri

Artpro Teknoloji Avaya Birleşik İletişim Sistemleri küçük, orta ve büyük ölçekli kurumsal ihtiyaçlarınız için hem [...]

Artpro Teknoloji, Avaya’nın Profesyonel Çözümlerini sunan bir iş ortağıdır.

Birlikte, müşteri ve ekip katılımı, birleşik iletişim ve işbirliği, iletişim merkezi, müşteri deneyimi yönetimi ve [...]

Artpro Uzmanı Şimdi Online
Mesaj Gönder
Bu site, size daha iyi bir tarama deneyimi sunmak için çerezler kullanmaktadır. Bu web sitesinde gezinerek, çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.

ÇAĞRI MERKEZİ SİSTEMLERİ

Çağrı Merkezi ve İletişim Sistemleri hakkında farklılığımızı deneyimlemek ister misiniz? Hemen bir Artpro Uzmanı ile görüşmeye başlayın!